Gå til innhold

uoriginal spiller i E36 ikke pent


Anbefalte innlegg

heg har en son "billigspiller" i bilen nå, bytta den ut mot den originale blaupunktspilleren som satt i. Den var displayet ødelagt på desverre, for den var mye finere og passet liksom skikkelig med designet i bilen fra før. Synes ikke det er noe særlig pent med den nye spilleren, blå tekst i displayet, røde knapper.. Skulle hatt med samme røde tonen som er i dashen. Noen anbefalinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns alpine spillerene glir lett inn i interiøret hvis du kjøper en som kan gi rette rød/oransje fargen. Selve displayet kan programeres slik at det skrur seg av når du ikke rører spilleren. Ser utrolig mye bedre ut når du slipper det blåe lyset.

Pluss at lydkvaliteten er enorm.

Pioneer spilleren over her har en kompis av meg. Den funket i 3 uker.

Fikk riktignok reparert den, men det tok noen mnd da.

Samme rødtonen får du heller ikke med den.

For skarp og for rød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... Tommy. Den spilleren gikk ut i fjor. Og det er synd spør du meg. Pioneer har jo ingen spillere som "glir" rett inn i et BMWinteriør lenger. Den du linker til og DEH-P55BT var de siste de hadde som var godkjent spør du meg.

Skal vel lete lenge etter en bra spiller som passer perfekt inn i interiøret.

Og en ting til, BMW har IKKE rød belysning. Den er amber. Alstå en mørk toning av oransj.

Min Alpine 9855R har en slik farge. Men minuset er at den ellers er sølvgrå".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har denne i min E36 Coupe

http://www.pioneer.no/no/products/archi ... index.html

ser ganske pen ut pga du kan endre alle fargene på spilleren til samme farge som resten av knappene osv i bilen 8) også går den ganske i et med interiøret hvis du bare lakkerer den lille rammen svart :wink: det har jeg gjort i den ene bmwen min og er ganske så fornøyd :D kan legge ut bilde hvis du ønsker 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers kan jeg anbefale Blaupunkt Seattle MP74, den passer perfekt inn i bilen, har en sånn selv. Det er riktignok to år siden jeg kjøpte den, så jeg vet ikke åssen det er å få tak i slike lenger.. Den ser ihvertfall sånn ut:

http://www.blaupunkt.com/de/7644810310_main.asp

Belysningen i knappene er helt lik som i dashbordet på BMW-er, kanskje ikke så rart siden Blaupunkt leverte mye stereo til BMW før i verden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...