Gå til innhold

Bmw E30 med M5 vurderes solgt

blackpower
 Share

Anbefalte innlegg

Oginal 323 ombygget til 336

M5 motor

535 260 getrag gearkasse

Er i bra stand, og daglig bruk.

Nylig byttet olje filter, og mont nytt 3"eksos

Rustfri men trenger lakkering for å bli strøken, men er ikke nødvendig.

Alpina B6 forstilling(større bremser)

Alpina B6 dasjbord og instument (270km)

Alpina B6 bensintank

M3foringer framme

Polyterhan foringer bakstilling

Sperre 3.92 utv

Eiback fjører

Bilstein dempere

Chippet/filter/eksos ca 350-360HK

18" sommer nye

16" vinter nye

EU-GODKJENT TIL JANUAR 2009

Kan selges med sabelt stol og ratt hvis ønskelig.

Kun seriøse hendvendelser

80000Kr el Bud

Tlf 41246486

kk77sq1xkddxyj5esnuz.jpg

fwrer6xfsxw233ih00q3.jpg

hjajeapfgsvzuqf269ex.jpg

wor3i9mxcoe9olvds8bh.jpg

7xv8au5a9pxfol600xoa.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ser du skriver ikke noe om driverk, 325 mellomaksling? diff, akslinger bak osv? Vet at 300hks m3 motorer spiser lett slike akslinger på e30 med org 325 driverk, hva har du på din? Er den holdbar med tanke på m5 motor..?

Er en 535 girkasse og mellomaksel (balansert og ombygget hos firma)

Diffen er hentet fra en 325 IX pga utvekslingen 3.92 og dette er holdbart.

Stikkakslinene er 325 og det har ikke vert noe prob med disse, og har hørt med adnre om samme tilsvarende bygg at det ikke skal vere noe stort prob. å brukke disse..

Men at en stikkaksling ryker iblandt er jo fosåvidt vanlig prob uansett ka bil en har med litt power i spør du meg..

Spørs jo og kosen en behandler og kjører bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ser du skriver ikke noe om driverk, 325 mellomaksling? diff, akslinger bak osv? Vet at 300hks m3 motorer spiser lett slike akslinger på e30 med org 325 driverk, hva har du på din? Er den holdbar med tanke på m5 motor..?

Hvor har du det fra?

Jeg har og kjenner mange som kjører 3-400hk turbomaskiner som i tillegg produserer mye større dreiemoment enn det som er snakk om her, på standard 325 drivlije uten problemer.

Men en annen ting, er dette samme bil som står tilsalgs lenger ned på siden her? Skal den videreselges allerede nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som mener 325 understell holder til 3-4 og 500hk ? og myye dreiemomente. Jeg er overbevist om at drivakslingene ikke holder så forbanna lenge, dere er kanskje heldige? Er en grunn til at folk pleier å kjøre m3/m5 evt 535 knuter og akslinger, se bare på ppf.com. Der produserer dem egne akslinger pga dette er en vare som trengs for trimmere over orginal effekt. Jeg skrev bare dette pga jeg er litt skeptisk. Vi lager ingen diskusjon utav dette. Dette er egentlig bare et spørsmål, bra med litt spørsmål og innspill av andre :)

Men jeg lurte på det samme, hvorfor selger du allerede ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger pga untenlandsreise og har 3biler fra før, så 2biler må selges. Ønsker ikke å selge den for det er faktisk den gøyeste bilen eg har hatt noen sinne. Bilen er også i bedre stand no en når jeg kjøpte den, og er meget førnøyd...Ps dette er en salgstråd og ser helst at diskusjoner taes opp andre steder en her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...