blackpower Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 Oginal 323 ombygget til 336 M5 motor 535 260 getrag gearkasse Er i bra stand, og daglig bruk. Nylig byttet olje filter, og mont nytt 3"eksos Rustfri men trenger lakkering for å bli strøken, men er ikke nødvendig. Alpina B6 forstilling(større bremser) Alpina B6 dasjbord og instument (270km) Alpina B6 bensintank M3foringer framme Polyterhan foringer bakstilling Sperre 3.92 utv Eiback fjører Bilstein dempere Chippet/filter/eksos ca 350-360HK 18" sommer nye 16" vinter nye EU-GODKJENT TIL JANUAR 2009 Kan selges med sabelt stol og ratt hvis ønskelig. Kun seriøse hendvendelser 80000Kr el Bud Tlf 41246486 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 Er ombyggingen skrevet inn i vognkort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 kan ta den i innbytte på min m3;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackpower Skrevet November 14, 2007 Forfatter Share Skrevet November 14, 2007 kan ta den i innbytte på min m3;) Kan tenke på det, men er først å fremst intr i kontanter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 Er ombyggingen skrevet inn i vognkort? Ikke at jeg vet , men er rimelig sikker på at det hadde vært noe av det første som hadde stått i øverste post hvis den var det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 Hvilken modell er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 Hei! Ser du skriver ikke noe om driverk, 325 mellomaksling? diff, akslinger bak osv? Vet at 300hks m3 motorer spiser lett slike akslinger på e30 med org 325 driverk, hva har du på din? Er den holdbar med tanke på m5 motor..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackpower Skrevet November 14, 2007 Forfatter Share Skrevet November 14, 2007 Hvilken modell er det? Er en 84mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackpower Skrevet November 14, 2007 Forfatter Share Skrevet November 14, 2007 Hei!Ser du skriver ikke noe om driverk, 325 mellomaksling? diff, akslinger bak osv? Vet at 300hks m3 motorer spiser lett slike akslinger på e30 med org 325 driverk, hva har du på din? Er den holdbar med tanke på m5 motor..? Er en 535 girkasse og mellomaksel (balansert og ombygget hos firma) Diffen er hentet fra en 325 IX pga utvekslingen 3.92 og dette er holdbart. Stikkakslinene er 325 og det har ikke vert noe prob med disse, og har hørt med adnre om samme tilsvarende bygg at det ikke skal vere noe stort prob. å brukke disse.. Men at en stikkaksling ryker iblandt er jo fosåvidt vanlig prob uansett ka bil en har med litt power i spør du meg.. Spørs jo og kosen en behandler og kjører bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Hei!Ser du skriver ikke noe om driverk, 325 mellomaksling? diff, akslinger bak osv? Vet at 300hks m3 motorer spiser lett slike akslinger på e30 med org 325 driverk, hva har du på din? Er den holdbar med tanke på m5 motor..? Hvor har du det fra? Jeg har og kjenner mange som kjører 3-400hk turbomaskiner som i tillegg produserer mye større dreiemoment enn det som er snakk om her, på standard 325 drivlije uten problemer. Men en annen ting, er dette samme bil som står tilsalgs lenger ned på siden her? Skal den videreselges allerede nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Jeg har da kjørt min 336 ganske så lenge uten drivverk ras. Skal sies at denne har fått sinnsykt med juling,og at den har gått en del med ladetrykk også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 Til dere som mener 325 understell holder til 3-4 og 500hk ? og myye dreiemomente. Jeg er overbevist om at drivakslingene ikke holder så forbanna lenge, dere er kanskje heldige? Er en grunn til at folk pleier å kjøre m3/m5 evt 535 knuter og akslinger, se bare på ppf.com. Der produserer dem egne akslinger pga dette er en vare som trengs for trimmere over orginal effekt. Jeg skrev bare dette pga jeg er litt skeptisk. Vi lager ingen diskusjon utav dette. Dette er egentlig bare et spørsmål, bra med litt spørsmål og innspill av andre Men jeg lurte på det samme, hvorfor selger du allerede ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackpower Skrevet November 20, 2007 Forfatter Share Skrevet November 20, 2007 Selger pga untenlandsreise og har 3biler fra før, så 2biler må selges. Ønsker ikke å selge den for det er faktisk den gøyeste bilen eg har hatt noen sinne. Bilen er også i bedre stand no en når jeg kjøpte den, og er meget førnøyd...Ps dette er en salgstråd og ser helst at diskusjoner taes opp andre steder en her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk325i Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 ca pris for bilen? Har du bilde av motorrom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackpower Skrevet November 22, 2007 Forfatter Share Skrevet November 22, 2007 ca pris for bilen? Har du bilde av motorrom? Prisen står lengre oppe i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg