jon///M Skrevet November 12, 2007 Skrevet November 12, 2007 hei, har stoore planer for og kanskje bygge noe litt vel radikalt, tenker da og flytte b-stolpen bakover for å bygge om en e46 til 2-dørs. vill dette vere mulig å godkjenne i norge, skal jo ha skilt på bilen eller kan jeg kjøpe bil fra sverige, ta den inn til norge, bygge om og dra tilbake til sverige og godkjenne den der før jeg toller/momser den over til norge? noen som har vert borti noe slikt?
Superbeetle Skrevet November 12, 2007 Skrevet November 12, 2007 Hvilke dører har du tenkt å bruke da? Har du en god forklaring på hvorfor du ikke vil kjøpe en coupe? forventer en rimelig god begrunning
jon///M Skrevet November 12, 2007 Forfatter Skrevet November 12, 2007 e46 stasjonvogn med coupe front og dører, sett slikt før?
Superbeetle Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 hehe....nei har igrunn ikke det...Eneste bildet jeg får opp i hodet er volvo 243 Men det kunne jo blitt interessant å se da Bra ikke alle tenker likt... Men er ikke fronten til coupe'en lik de andre modellene?
Dirty Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 hehe....nei har igrunn ikke det...Eneste bildet jeg får opp i hodet er volvo 243 Men det kunne jo blitt interessant å se da Bra ikke alle tenker likt... Men er ikke fronten til coupe'en lik de andre modellene? På e36 er den iallefall lenger! + riller i panseret vettu
Fliid Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 Har ett forslag til dere som sitter her og svarer. Dere svarer jo overhodet ikke på hva spm. er i tråden. Men sånn teknisk, om du kan få godkjent ombygging av B-stolpen, er noe skeptisk... Radikal ombygging av korsseri, BT pleier ikke være så glade i det..
jon///M Skrevet November 13, 2007 Forfatter Skrevet November 13, 2007 ok, men kan det vere mulig å få godkjent dette i sverige? har sett en svensk volvo 745/945 som ble bygget om til 2 dørs der b-stolpen ble flyttet, tror han fikk det godkjent da han har skilt på den
knut_olestad Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 Du bør vel heller satse på tüv eller kanskje teknisk institutt? Har en vill fantasi om E34 M5 coupe, men kjenner mine begrensninger, så det blir med fantasien
Gunnar Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 Såvidt jeg har hørt er det på ingen måte enklere å få ting godkjent i Sverige. Det jeg har hørt derfra før tilsier at det er vanskelig å få godkjent ombygginger overhodet.. leste også en gang på et forum at de misunner nordmenn som får godkjent alt mulig. Kanskje det har noe med at ombygginger er mer vanlig her på grunn av de høye avgiftene. Uansett er det ingen bedre til å svare på dette enn Biltilsynet og evt. Bilprovningen. Det hjelper veldig lite hva vi sier her.
jon///M Skrevet November 13, 2007 Forfatter Skrevet November 13, 2007 her er bilde av den 745en jeg tenkte på som hadde flyttet b-stolpen foresten
jon///M Skrevet November 13, 2007 Forfatter Skrevet November 13, 2007 http://images.bimmers.no/files/utz nå kanskje
jon///M Skrevet November 13, 2007 Forfatter Skrevet November 13, 2007 hoff, dette suger jeg i!!! her er ivertfall linken til den på garaget http://www.garaget.org/?car=32644
en325ic Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 jeg vet ikke om dette er noe man kan få godkjent! men du kan jo aldtids ringe bmw norge å høre med dæm og kansje få litt teknisk data ang konstruksjon å da om d er mulig å endre denne konstruksjon! og kontakte BT å høre når du har eventuelt har fått info fra bmw norge! men hadde vært utrulig kult med touring coupe:) kunne godt tenkt meg en 320d touring coupe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå