zeloo Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 Jeg har i det siste hatt et lite problem med bilen når det gjelder varmen. Nåla på tempen ligger hele tiden rett over det blå merket. når jeg kjører ligger den der konstant, men hvis jeg stopper og står stille en stund så går varmen og nåla opp til normalt. så problemet er jo da altså at jeg ikke får varme i bilen når jeg kjører. Jeg har klima anlegg hvis dere lurte. Er det noen som har vært ute for dette eller vet hva dette kan muligens være? takker for alle svar
zeloo Skrevet November 13, 2007 Forfatter Skrevet November 13, 2007 vet ikke helt jeg. måleren viser jo at den er kald. og det kommer bare kald luft. men når bilen har stått litt så stiger nåla til normalt og varm luft strømmer til.
øystein andre Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 kanskje den ikke åpner skikkeli da er jo bare to måter termostaten klikker på, enten så låser den seg nesten åpen, eller så åpner den seg ikke helt
Bonden Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 Det er helt vanlig at termostaten detter av plasthuset den skal sitte fast på/i ,da står den åpen hele tiden.
Jotte Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 Problemet her er at termostaten står åpen hele tiden, når du stopper minsker avkjølingen i radiatoren og bilen nærmer seg normal driftstemperatur. Så Bonden har rett, åpen termostat.
P.I.B Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 Helt sikkert termostaten ja. Har byttet flere termostater på E46 med samme symptomer som du har, og det har løst "problemet"
Henrik K Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 Jepp! Støtter konklusjonen over. Fikk dette problemet på min tidligere E46 også. Byttet termostaten, og alt ordnet seg.
jcvold Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 hadde samma problem med min E46 320ci også.dev var nok termostaten.den stod åpen hele tida,og dermed fikk ikke mptoren bli varm. tror en ny koster 2-300,- kr
zeloo Skrevet November 14, 2007 Forfatter Skrevet November 14, 2007 skal si det var kommet mange svar på min lille tråd:) tusen takk for hjelpa gutter. må nok til å bytte termostat da tenker jeg.
zeloo Skrevet November 14, 2007 Forfatter Skrevet November 14, 2007 hei gjen. jeg er ingen mekaniker av meg så derfor må jeg nok spørre dere her inne igjen jeg om det er denne jeg skal ha til min e46?? http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 7&type=new Må jo bestille riktig del så noen andre kan montere den
zeloo Skrevet November 21, 2007 Forfatter Skrevet November 21, 2007 hei gjen. jeg er ingen mekaniker av meg så derfor må jeg nok spørre dere her inne igjen jeg om det er denne jeg skal ha til min e46?? http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 7&type=new Må jo bestille riktig del så noen andre kan montere den
jcvold Skrevet November 23, 2007 Skrevet November 23, 2007 nei, så ikke sånn ut den jeg skfta på min , men jeg hadde rekke 6`er , så mulig den ser forsjellig ut fra 4`eren http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/30197.gif sånn så min ut. nr 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå