Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe blir spennende og følge med på men selv er jeg kanskje litt skeptisk, pikker som skyter seg ut hørtes litt makabert ut hehe :P

men trur jeg holder meg til de gode gamle pigg dekka jeg slipper jeg i hvertfall og hive meg over fjernkontrollen da det trengs.

Skrevet

Håper ihvertfall det kommer med et mønster som egner seg bedre for snø for dekket på illustrasjonsbildet så mer ut som et høyhastighets sommerdekk med mulighet for pigger. Ville jo være en fordel om det virker på snø og..

Skrevet

Tanken er god, men blir nok dyrt i såfall. Hva når dekkene blir slitt og du skyter ut piggene? Hele piggen blir vel slitt vekk veldig fort kan jeg tenke meg...

Skrevet

Dette var jo smart, bare synd piggene ikke var 5cm lange.........da kunne man jo med fordel skyte dem ut 2milisekunder før man kjørte over bil avgifts ministeren :P

Var jo ganske smart, bruker sikkert trykket som er i dekket til å skyte dem ut, må bare sjekke dekk tryk litt oftere.

Det elektriske må jo liksom vere innstøpt i dekket og lades på samme måte som noen armbånds ur gjør, kjenetisk energi eller hvad det nu heter.

Skrevet

Hmm, jaja!!! Blir sikkert dyrt.. Og hva om man trenger piggene som mest, men hvor f@*¨ er fjernkontrollen. hehe! Borte!!

Blir arrtig å følge med om det kommer;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...