Frode_E30 Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Hva er forskjellen på vanlige og smidde stempel? Hvorfor tåler veiva mer når den er nitrit behandla?
e30 tic Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 ingen? siden ingen svarer deg kan jo jeg forsøke. vanlige stempler eg som regel støpte og deretter maskinerte. dette ser man feks inni (undersiden av stemplene) smidde er vel maskinert ut fra et solid stykke matrial, samme med staker.dermed mye sterkere vel å merke er jeg ikke sikker på dette anngående behandling av veiv er jeg ennå mindre sikker, annet en jeg har kvittering fra vs tilbake til 2001 der han gjorde det, veiva tåler vel mer slitasje\ belastning i lager baner eller noe slikt noe fornuftig. finnes mange måter å forsterke en orginal veiv på. HÅPER sannelig en som VET hva han snakker om kan svare denne tråden
Haug530D Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Smidde stempler er lettere å tåler høyere temperaturerå belastning. Veiva tåler mer pga nitrit er herding av veiva.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå