Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har et flott beige skinninteriør til salgs

der er ikke riper eller huller i det, det er komplett med dørsider

det er et italiensk m3 interiør (320is) som kun ble levert til italia i denne farge..

kr 6000

tlf 45250029

Skrevet

det er jo helt vanlig :shock: men det er ikke lett og få solgt resten hvis jeg bare selger fremstolerne,

hvis du kjøper alt kan di gi passasjererne lov å spise is i baksetet :lol: da har du jo et ekstra

Skrevet
det er jo helt vanlig :shock: men det er ikke lett og få solgt resten hvis jeg bare selger fremstolerne,

hvis du kjøper alt kan di gi passasjererne lov å spise is i baksetet :lol: da har du jo et ekstra

skjønner veldig godt du ikke kun vil selge fremstolene. men jeg har 4dørs med org skinn fra før, men har "comfort" seter fremme og det er ikke helt kremen i e30 turbo :wink:

Skrevet
ja det er med mitt armlen bak, ja det blir solgt for 6000 komplett

også er det strøkent i tillegg? syns d var sinnsykt billig for komplett skinn, mn ikke heelt min farge da desverre

Skrevet

jeg vet at det er veldig billigt, men jeg må tømme verkstedet og har ikke plass, så alle større ting må vekk, ville ha det i min e30 men måtte hugge den og pga plassmangel :(

Skrevet
det koster 1500 å farge et sånt interiør, og jeg har svarte dørsider liggene

hvordan farges skinninteriør? hvor gjøres det og hvordan blir kvaliteten?

Skrevet

det vet jeg ikke det er specialfirmaer der gjør sånt, fargen trekker inn i skinnet og det blir som nytt hvis der ikke er sprekker og sånt

de jeg har fått farget er blitt veldig fine :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...