Kjell Rune Skrevet November 16, 2007 Forfatter Skrevet November 16, 2007 foran ja. jeg har hatt det i tankene. men vet ikke om den bygger så mye mere ned?? er redd den skal bli slik.. ikke stygt ment att jeg bruker bilde av bilen din darkzun men akuratt der har vi ikke lik smak. fronten er høyere enn resten av staylingen og d tar seg ikke ut i mine øyne.
opt Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 foran ja. jeg har hatt det i tankene. men vet ikke om den bygger så mye mere ned??er redd den skal bli slik.. ikke stygt ment att jeg bruker bilde av bilen din darkzun men akuratt der har vi ikke lik smak. fronten er høyere enn resten av staylingen og d tar seg ikke ut i mine øyne. dette er ikke gt leppe, men vanlig m3leppe. gtleppa bygger vel ca 2 tommer ned. her er gtleppa:
Kjell Rune Skrevet November 16, 2007 Forfatter Skrevet November 16, 2007 nei jeg vist det da. darkzun har samme leppe som jeg har nå. og jeg vil bygge fronten lengre ned med ja eventuelt en gt leppe. men er da redd den bygger for masse frem og att compacten da kan c enda kortere ut bak noe den defintivt ikke trenger.
///Mysild Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 det er ikke gt leppa, det er aero pakken til m3 gten får å få mer bakkesug men utenom den helt underste fliken så har du den leppa som gjør en fanger til m3 fanger, istedenfor m-tech.... m-tech og m3 fangere er helt like bortsett fra at m3 har den lille leppa, og så kommer gt splitterne i tillegg... får å få den til å bygge ned, men husk hvis du skal ha rieger leppa foran, så bygger den mye utover, og gt splitterne bygger ned, slik at det er "lettere" å kjøre med de over humper og slikt...
///Mysild Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 og gitter konta plasting i midten av fangeren...
Kjell Rune Skrevet November 17, 2007 Forfatter Skrevet November 17, 2007 jeg får vurdere en m3 gt leppe der framme ja. så får man c hva jeg finner ut noe og ha på der bak på hecken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå