steffen- Skrevet November 15, 2007 Share Skrevet November 15, 2007 har tenkt på ny spiller til ca 2000-2500 har fra før av en DEh-p4500 men kom over denne: http://www.bilradiospesialisten.no/prod ... hp?id=1561 virker som en veldig fin spiller : ) er det sånn at det er egen sub utgang på denne? rett til forsterker og videre til bassern liksom, det med usb tilkopling, er det med eller må jeg kjøpe et adapster? vet jeg må det til ipod. noen som kan si litt om denne spiller? : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 15, 2007 Share Skrevet November 15, 2007 Grei spiller det. Ja den har sub/rear utgang. Så du kan justere nivået på subben fra spilleren. Har og delefilter til frontsett og sub. Den har IKKE USBkopling. Den er bare klargjort. USBadapteren koster vel veil. 1995,- Ipodadapteren koster 395,- Skal du ha en Pioneerspiller med USB må du ha DEH-P7900UB. Denne trenger du ikke noen ekstra adapter til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet November 15, 2007 Forfatter Share Skrevet November 15, 2007 okei. skjønner. hadde tenkt på den røde fordi det passer best i bilen. men den blå er jo best da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 synest rødt er best jeg, fordi det er det bmw har på instrumentene sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå