Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKEA, av alle ting, har hvertfall hatt det. Vet ikke om de fremdeles har det, men jeg byttet om dekker på en bil her om dagen, og den hadde slike dekkbager fra IKEA. De var heldekkende med glidelås, og kvaliteten så bra ut!

Skrevet
IKEA, av alle ting, har hvertfall hatt det. Vet ikke om de fremdeles har det, men jeg byttet om dekker på en bil her om dagen, og den hadde slike dekkbager fra IKEA. De var heldekkende med glidelås, og kvaliteten så bra ut!

Verdt å sjekke ut. ALT er bedre en noen med Audi-logo på ihvertfall! :lol:

Skrevet

Hmm... Ja, skulle jo helst ikke hatt logo til et annet bilmerke... De baggene jeg ser på Ikea.no er firkanta og halvt gjennomsikige og ser ikke så fine ut at det gjør noe. Virker mer som en bag som tilfeldigvis også passer til dekk. Får se på de.

Skrevet
De baggene jeg ser på Ikea.no er firkanta og halvt gjennomsikige og ser ikke så fine ut at det gjør noe.

Er det virkelig så viktig? :? De skal vel uansett stues bort i en garasje eller kjeller..

Jeg syntest de virket suverene til sitt formål!

Skrevet
Hmm... Ja, skulle jo helst ikke hatt logo til et annet bilmerke... De baggene jeg ser på Ikea.no er firkanta og halvt gjennomsikige og ser ikke så fine ut at det gjør noe. Virker mer som en bag som tilfeldigvis også passer til dekk. Får se på de.

har du noe link til den baggen?

kunne ha tenkt meg en slik bag selv.

Skrevet

Mine sommerhjul står stablet under en presenning. Enkelt og greit. Men skulle jeg hatt dekkbagger så hadde jeg egentlig gitt blanke beng i hva som stod på de så lenge de gjorde jobben sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...