Toro Skrevet November 16, 2007 Share Skrevet November 16, 2007 Noen ganger når jeg starter opp bilen kommer det en ule/skrikelyd fra motoren som varer 1-2 sekunder før den gir seg. Kan det være at reima må byttes, eller kan det være et lager? Har prøvd å lytte mens en annen har vridd på tenninga, men har ikke blitt noe klokere på eksakt hvor det kommer fra.. Hvis noen har vært borti det samme så hadde det vært kjekt med noen tips. Det gjelder en M52B25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet November 16, 2007 Share Skrevet November 16, 2007 Jeg har det samme på min e39, er noe med servoen på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet November 16, 2007 Share Skrevet November 16, 2007 Høres ut som en av reimene, spør du meg. Ville sjekket de først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 17, 2007 Forfatter Share Skrevet November 17, 2007 Den store viftereima er moden for å byttes så jeg. Morken og fæl.. Mye jobb å bytte denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Løsn plastdeksel rundt radiator,løsn kjølevifte med 32mm nøkkel links gjenger,løft opp plastdeksel og vifte samtidig.nå har du plass til å få satt inn en nøkkel i strammehjulet til reima,sitter ett deksel foran skruen,slakk på hjulet så reima kan fjernes(ikke skru strammehjulet av)husk hvordan reima satt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 17, 2007 Forfatter Share Skrevet November 17, 2007 Sitter vannpumpa på samme plass? Kanskje like greit å bytte denne samtidig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Den reima skifter du lettast og raksest fra under bilen. E gjordt på fem min.. Trenger ikke og skifte vannpumpe so lenge den fungerer.. Hadde du bud u nærheten skulle eg ha skiftet den for deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 17, 2007 Forfatter Share Skrevet November 17, 2007 Skrur mye selv, så regner ikke med at det skal bli noe problem. Har bare ikke orka å kikke så mye på hvordan det ser ut der fremme enda. Vet ikke når vannpumpa er bytta sist på den, så like greit å bare bytte den og når jeg først er igang.. kjipt hvis den ryker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 ja vest du bytter den så ta termostaten i samme slengen! like greit sia du må lufte å styre! kjipt å bytte vannpumpa så kjører du i 4 månda så må du bytte termostaten.. et fårslag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 17, 2007 Forfatter Share Skrevet November 17, 2007 Helt klart enig i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trex Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Det kan ikke være starteren som lager lyden? Hørte om en som hadde ulyd i det starteren trakk seg tilbake etter start av motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Jeg har akkurat samme problemet på min e39 520.. jeg synes lyden virker ganske metallisk.. tror mer på at det er starteren jeg men.. hmm ? er ikke sikker.. skulle likt å få bukt med problemet selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå