knut_olestad Skrevet November 16, 2007 Share Skrevet November 16, 2007 En kompis av meg kjøpte denne hos bilbyggeriet, den ble svært godt brukt i hans eie, kjørte den selv noen ganger. Bilen ble solgt i fjor, og nå er den til salgs igjen, men som den ser ut da!!! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 659989#top slik så den ut da bilbyggeriet solgte den: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 16, 2007 Share Skrevet November 16, 2007 så stygg han e blitt... har skrudd mye på denna bilen her jeg men å ødelegge han slik da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet November 16, 2007 Share Skrevet November 16, 2007 Spenstig å gi et års garanti på en gammel motor med lystgass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 16, 2007 Share Skrevet November 16, 2007 Har den et vanlig skinnsete og et sportssete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 16, 2007 Share Skrevet November 16, 2007 Hehe er visst det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 16, 2007 Share Skrevet November 16, 2007 Har den et vanlig skinnsete og et sportssete? La merke til det jeg også, ser sånn ut ja . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet November 16, 2007 Share Skrevet November 16, 2007 Reinrasa bastard. Et sportssete , og det tilogmed på passasjersida !! Skal tro hvilke andre "mixer" som er gjort når slike blemmer kan gjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 16, 2007 Share Skrevet November 16, 2007 Har den et vanlig skinnsete og et sportssete? fortvil ikke du ser riktig;) denne bilen falt ikke i min smak men den er styggere nå enn da bilbyggeriet solgte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet November 16, 2007 Share Skrevet November 16, 2007 Taper seg i pris gitt! Ble en annen bil med "nye" felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 16, 2007 Share Skrevet November 16, 2007 Fysj... Nå skal ikke jeg dømme noen eller noe - Men har intrykk av at slike biler blir kjøpt av pappagutter og hærjet med litt helt til eiern er lei av den så blir den ribbet(les: felger byttet ut) og lagt ut for salg. Sier ikke dette er tilfelle i med denne bilen, fordi det vet jeg ingenting om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 16, 2007 Forfatter Share Skrevet November 16, 2007 Han er ikke mye pappagutt han som kjøpte den til å begynne med, han er bare klin sprø Nå kjører han sierra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet November 16, 2007 Share Skrevet November 16, 2007 denne bilen går i byen, synd å se en slik bil blir et vrak. den går utrolig dårlig nå å ser ut som den bruker myee olje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Satt og kikket litt på 325 e36 på nettet idag og jeg er sjokkert over hvor "oppbrukt" så godt som alle som ligger ute er. De fleste har gått langt og bærer store preg av slitasje både på karosseri, interiør og mekanikk. Og prisene er skyhøye. Tror det er vanskelig å finne et godt eksemplar nå for tiden. 325'n jeg hadde var jo i topp stand i forhold til mange som ligger ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 ja.. Har gitt opp og finne 325er som faktisk er strøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 17, 2007 Forfatter Share Skrevet November 17, 2007 Det finnes nok strøkne biler, men de befinner seg nok hos folk av typen som sjelden skifter bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå