xZoPpY Skrevet November 16, 2007 Share Skrevet November 16, 2007 Ja, som emnet sier, hvordan kan jeg sette klokke til å vises i displayet på alpine 9855r? Finner ingenting i manualen om det, så om det er noen som vet hva jeg skal gå inn på av instillinger for å fikse dette, blir jeg takknemlig. Takk for svar på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Tror ikke det er klokke på den. Har i alle fall aldri sett noe slikt på min. Og jeg tror jeg har vært innom alt av menyer på den x antall ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Har den spilleren selv, og jeg har aldri finni noen klokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet November 17, 2007 Forfatter Share Skrevet November 17, 2007 Merkelig, om det ikke er klokke syntes jeg det er ganske dumt.. Søkte på google og fant ikke noe svar på det, men fant "Clock" i spesifikasjons listen.. Om noen andre har sett klokke på denne så gi en lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå