Gå til innhold

Hvite blinklys fra Biltema

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Lurte på og bytte mine gule blinklys på min sølv E36 Touring.

Har fått et tilbud på og kjøpe brukte front glass til kr. 200.-pr.stk.

Ser at biltema selger nye på for kr. 159.- pr.stk.

Sideblinklys til kr.99.-

Noen som har prøvd disse ?

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt E36 lykter der. Men de første hvite blinkers jeg hadde på min E34 Touring var fra Biltema. Helt super kvalitet og passform på de.

De ble forøvrig byttet ut til fordel for klarglass blink av merke in.pro. Som førøvrig ikke virker eller har noe bedre passform.

Så hvis du liker utseende på Biltema lyktene, så er det ingen ting å lure på, løp å kjøp :P .

Skrevet

Takker.

Jeg har ikke sett de, bare sett i kveld på nettet at se selger de der.

Ser de veldig uorginal ut ??

Skrevet

Neida, det spørs hva du er ute etter. Er du enkelt og greit ute etter hvite blinklys, så er de mer enn god nok. Men jeg for min del ser etter blinklys som er mer "klar" enn de på Biltema. Biltema sine er mer hvit..

Skrevet

Dette er Biltema-blinkers:

CIMG4968.jpg

Akkurat samme hvite som selges andre steder. Syns ikke det er noe minus. De klare kræsjer med designet på en del eldre biler..

Skrevet
De klare kræsjer med designet på en del eldre biler..

Dette blir selvsagt enn smakssak syntes jeg, men kan til dels være enig Gunnar.

Syntes ofte fargen på bilen avgjør hva som er fint av forsjellige type av blinklys og grøftelys. De grøfte lysene f,eks fra biltema så veldig orginale ut samt hadde et blå tone. Veldige fine. Om det passer med bilens farge syntes jeg blanke kan dra opp inntrykket av bilen til å se noe nyere ut. Vel dette er en smakssak. ;-)

Vil tro de lysene fra biltema skal være greie nok. Syntes valg av type du velger (blank,hvite, svart) og farge på bilen du har bør passe litt sammen. Ser at noen velger grå/blanke pærer, men igjen syntes jeg enn bør se på fargen på bilen etc..

Her er av min med blanke grøfte lys og blanke blinkere kjøpt fra gsbildeler under deres kampanje i sommer.

lb55t3ra8kt7y5goft21.jpg

Grøftelys fra biltema på min gml:

l7ke1tvy3g60o3egt5mm.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...