Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært fint med et svar på denne da jeg tenker på det samme selv. Eller jeg skal bare bytte hjulet som utgjør utveksling. Men for å gjøre det så må man gjøre samme jobben som trådstarter er ute etter her! :lol:

Skrevet

så alle med automat kom med diffbrems orginalt ?

jeg har m535ia den vet jeg har sperre. testa det på vinterføre.

har også en 89 520ia har den også diffbrems eller åpen diff. noen måte jeg kan finne det ut på ?

Skrevet

har også en 89 520ia har den også diffbrems eller åpen diff. noen måte jeg kan finne det ut på ?

jekke opp bilen, så begge bakhjula stikker oppom grunnen, så vrir du på ene hjulet. Se etter om det andre går samme vegen.

Skrevet

jekke opp bilen, så begge bakhjula stikker oppom grunnen, så vrir du på ene hjulet. Se etter om det andre går samme vegen.

Det kan det hende det gjør om den er åpen også.

Jekk opp det ene hjulet, prøv å vri det rundt, er det tungt å få til har du diffbrems. Går det lett som en lek har du ikke det

Skrevet

når skal folk lære forskjellene på sperre og brems!?!? pakk!

vurderer å bestille slik til min, men er jo grønn på det området, så fint hvis noen har svar :-)

Skrevet
når skal folk lære forskjellene på sperre og brems!?!? pakk!

vurderer å bestille slik til min, men er jo grønn på det området, så fint hvis noen har svar :-)

Vurderer det jeg og, men det er jo en syk pris da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...