Steven Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Hadde vært fint med et svar på denne da jeg tenker på det samme selv. Eller jeg skal bare bytte hjulet som utgjør utveksling. Men for å gjøre det så må man gjøre samme jobben som trådstarter er ute etter her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 så alle med automat kom med diffbrems orginalt ? jeg har m535ia den vet jeg har sperre. testa det på vinterføre. har også en 89 520ia har den også diffbrems eller åpen diff. noen måte jeg kan finne det ut på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 så alle med automat kom med diffbrems orginalt ?jeg har m535ia den vet jeg har sperre. testa det på vinterføre. har også en 89 520ia har den også diffbrems eller åpen diff. noen måte jeg kan finne det ut på ? jekke opp bilen, så begge bakhjula stikker oppom grunnen, så vrir du på ene hjulet. Se etter om det andre går samme vegen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 så alle med automat kom med diffbrems orginalt ?jeg har m535ia den vet jeg har sperre. testa det på vinterføre. har også en 89 520ia har den også diffbrems eller åpen diff. noen måte jeg kan finne det ut på ? jekke opp bilen, så begge bakhjula stikker oppom grunnen, så vrir du på ene hjulet. Se etter om det andre går samme vegen. Det kan det hende det gjør om den er åpen også. Jekk opp det ene hjulet, prøv å vri det rundt, er det tungt å få til har du diffbrems. Går det lett som en lek har du ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 hmm da er det fare for at det er brems på delebilen. for hjule var seigt å dra runt... får skru opp å sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 1.5 veis diff brems er at ved pådrag har den 100% sperre, og uten pådrag er det kun 50%. Noe som gjør denne veldig mye mere brukbar enn kun 100%. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 når skal folk lære forskjellene på sperre og brems!?!? pakk! vurderer å bestille slik til min, men er jo grønn på det området, så fint hvis noen har svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 når skal folk lære forskjellene på sperre og brems!?!? pakk!vurderer å bestille slik til min, men er jo grønn på det området, så fint hvis noen har svar Vurderer det jeg og, men det er jo en syk pris da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 koster 2k på ebay... så er vel ikke så galt... må jo fort ut med 5-6 k for ei med brems uansett så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå