-2r Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Vet jeg har kommet over det, men fant ikke tråden/linken etter kjapt søk på forumet, så: Noen som har en link til DIY på installering av isoforsterker i e39? Lurer egentlig mest på hvor folk har plassert og jorda den? Skal jo være ganske pølse-i-brød å få montert den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-2r Skrevet November 18, 2007 Forfatter Share Skrevet November 18, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=63381 Flink å lete, lå jo 5 tråder under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Hehe. Den som leter den finner. Jorda forsterkeren på et originalt jordingspunt under venstre baklykt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-2r Skrevet November 19, 2007 Forfatter Share Skrevet November 19, 2007 Hehe. Den som leter den finner. Jorda forsterkeren på et originalt jordingspunt under venstre baklykt. Var i tvil om jeg skulle ha den fremme eller bake, men bake blir nok best. Har allerede monoforsterker til sub, så jorder da på samme punkt... Var i utgangspunktet litt skeptisk til at en ikke legger opp egen strøm til forsterkeren, men hvis erfaring tilsier at det går bra, er det vel bare å kjøre på Ikke hatt noen problemer med støy heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 LItt støy var det hvis jeg gainet opp for mye. Men det var nok å gå på på volumkontrollen når jeg justerte slik at støyen forsvant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå