Rino Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 Noen som kan anbefale et seriøst og bra verksted i skien/porsgrunn eller noe i nærheten? Trenger og ta noe rust på hjulbuer samt lakk... Håper på og slippe og treffe på surre huer som gjør en dårlig jobb, bruker 3 mnd på jobben osv....
Lyngdyret Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 GB Autotech i skien har ett greit rykte på seg. Bjørn`s Lakkering ved siden av Granland Auto(Audi) det er 2 plasser som skal være bra
TommyL Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Bjørn's kan jeg også anbefale, har brukt dem flere ganger. Blir veldig bra. MVH TommyL
Ron Jeremy Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 IKKE bruk det offisielle BMW oppretter/lakkerings sjappa hvertfall, det ligger på bakken, husker ikke hva det heter i farta. Et større drittsted skal du lete lenge etter
StianA Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Pris på lakkering? det kommer jo ann på om du skal gjøre forarbeidet selv da;) har hørt litt på priser rundt om i telemark og gjør du alt forarbeidet selv kan du komme helt ned i 6000 hos flinke lakkerere. ellers så blir det fort 18000+++
BreitBau Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Ja her skal dem jo ha 35 000 bare for se på bilen..
bård Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 IKKE bruk det offisielle BMW oppretter/lakkerings sjappa hvertfall, det ligger på bakken, husker ikke hva det heter i farta. Et større drittsted skal du lete lenge etter Borgar Kittilsen du tenker på regner jeg med. Resultat eller service som var dårlig der?
Ron Jeremy Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 IKKE bruk det offisielle BMW oppretter/lakkerings sjappa hvertfall, det ligger på bakken, husker ikke hva det heter i farta. Et større drittsted skal du lete lenge etter Borgar Kittilsen du tenker på regner jeg med. Resultat eller service som var dårlig der? Service, oppførsel, og kvalitet på det de hadde gjort, vi snakker om arbeid på en 1 mnd gammel E90 her. Jobben ble dårlig utført, og Borgar selv, var en arrogant faen. Verste jeg noengang har opplevd! Så styr unna!!!
StianA Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 IKKE bruk det offisielle BMW oppretter/lakkerings sjappa hvertfall, det ligger på bakken, husker ikke hva det heter i farta. Et større drittsted skal du lete lenge etter Borgar Kittilsen du tenker på regner jeg med. Resultat eller service som var dårlig der? Service, oppførsel, og kvalitet på det de hadde gjort, vi snakker om arbeid på en 1 mnd gammel E90 her. Jobben ble dårlig utført, og Borgar selv, var en arrogant faen. Verste jeg noengang har opplevd! Så styr unna!!! det er for dårlig av de et seriøst firma burde ha klart og utført jobben bra og fulgt opp vell så bra, takk for tipset i hvertall skal styre unna de dersom d er nødvendig.
Rino Skrevet November 19, 2007 Forfatter Skrevet November 19, 2007 Takker for alle svar! da har jeg hvertfall et par steder og dra og høre.
Marius_e30 Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 IKKE bruk det offisielle BMW oppretter/lakkerings sjappa hvertfall, det ligger på bakken, husker ikke hva det heter i farta. Et større drittsted skal du lete lenge etter Borgar Kittilsen du tenker på regner jeg med. Resultat eller service som var dårlig der? Service, oppførsel, og kvalitet på det de hadde gjort, vi snakker om arbeid på en 1 mnd gammel E90 her. Jobben ble dårlig utført, og Borgar selv, var en arrogant faen. Verste jeg noengang har opplevd! Så styr unna!!! hva slags skade var det på bilen og hva var dårlig utført?
Ron Jeremy Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Var en tulling som skled inn i meg front mot front, så frontfangeren og skjermen fikk det litt. Var ikke store skaden. i tilegg løsnet dørsiden innvendig, på førersiden. Dette siste nektet han for (borgar selv) selvom han satt i kontoret sitt og så ut på bilen, han hadde ikke engang sett inni bilen!?!? Fikk bilen tilbake etter en uke, og det var brukbart i beste fall, men i ettertid har det gått frem at de har bare gjort enklest mulig jobb for å fikse det, med det resultat at man ser det både forfra og fra siden. Og dette er det offisielle verkstedet for IF/BMW i Telemark, neste gang skal jeg nekte å ha bilen inn der, de har et ufortjent dårlig rykte på seg. Har også flere historier å komme med om dette firmaet, som er helt hårreisende! Kort fortalt, styr unna!
Eika Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 det er vel ingen som er flinkere enn morten bentsen rundt her da? ' pris? 10 000 for sprøyte klar bil er det mange som sier (ikke svartjobb) men hvis de skal gjøre grunnarbeidet så kan du legge på 10-15 til
Marius_e30 Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 ok, det at skaden er er fikset på billigst mulig måte kan du takke forsikringsselskapet ditt for;), det er de som bestemmer hva som skal gjøres/brukes, ikke verkstedet;) men litt rart at du har så mange hårreisende historier iom. at de ligger på listen over norges topp 100 verksteder=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå