Gå til innhold

Steffen`s 320DT Solgt

Steffen_82
 Share

Anbefalte innlegg

Det interiøret er perkfekt i sort bil, hadde ikke vært i tvil om å velge det selv :)

Er perfekt ja.

hadde egentlig funnet meg en med sort skinninteriør. men når jeg så denne så ble alle de andre bilen så kjedelig innvendig, er liksom litt liv inni denne bilen. å setene er fantastisk gode.. e vist nokk ekstra mykt og tykt skinntype i denne bilen. listene på dasjbordet er i skinn. vanligvis så er det lakk eller folie..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

gratulere steffen, og velkommen :P skal også kjøpe 19" tel sommern, men veit ikkje korsen enda :)

men den va vakker.... får vel se den i jula :)

Takker elling;)

trur det blir az schnitzer felger på min bil.. får se, enda mange mnder til sommern i d høye nord:(

kommer å vise dæ den i jula ja. e ennu finare i virkeligheta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk bil, nydelig interiør ja :)

Men AC felger? I det prisleiet finnes det en mengde felger å velge i, og du har jo god tid til å lete, så hvorfor ikke noe mer unikt, noe som skiller seg ut?

Det går mye E46 med AC og BBS, syns du skal finne noe heftigere jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjempeflott bil, spesielt interiøret! - Men bixenon vil vel si xenon i nær- og fjernlys?

Bixenon har jeg forstått sånn at det er xenon i nærlysene og så er det en skjerm som går opp når man slår på fjærnlysene. altså i utterløktene. innerløktene har vanlig pære..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk bil, nydelig interiør ja :)

Men AC felger? I det prisleiet finnes det en mengde felger å velge i, og du har jo god tid til å lete, så hvorfor ikke noe mer unikt, noe som skiller seg ut?

Det går mye E46 med AC og BBS, syns du skal finne noe heftigere jeg ;)

Vanskelig og ikke finne noe som har vært på en E46 før. får se hva det blir til. vet ikke prisen på AC felger.. men vil ha felg med kant..

har du noen forslag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjempeflott bil, spesielt interiøret! - Men bixenon vil vel si xenon i nær- og fjernlys?

Bixenon har jeg forstått sånn at det er xenon i nærlysene og så er det en skjerm som går opp når man slår på fjærnlysene. altså i utterløktene. innerløktene har vanlig pære..

Den forklaringen skjønte jeg ikke helt..

"Bi" betyr "to", så enten har du xenon i begge, eller så har du evt. fått feil opplysninger fra selger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...