Steffen_82 Skrevet November 18, 2007 Forfatter Share Skrevet November 18, 2007 Det interiøret er perkfekt i sort bil, hadde ikke vært i tvil om å velge det selv Er perfekt ja. hadde egentlig funnet meg en med sort skinninteriør. men når jeg så denne så ble alle de andre bilen så kjedelig innvendig, er liksom litt liv inni denne bilen. å setene er fantastisk gode.. e vist nokk ekstra mykt og tykt skinntype i denne bilen. listene på dasjbordet er i skinn. vanligvis så er det lakk eller folie.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet November 18, 2007 Forfatter Share Skrevet November 18, 2007 gratulere steffen, og velkommen skal også kjøpe 19" tel sommern, men veit ikkje korsen enda men den va vakker.... får vel se den i jula Takker elling;) trur det blir az schnitzer felger på min bil.. får se, enda mange mnder til sommern i d høye nord:( kommer å vise dæ den i jula ja. e ennu finare i virkeligheta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 jah, kanskje vi skal bestille oss ac schnitzer felga tel sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Gratulerer med riktig merke da. Utrolig fet fargekombo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet November 19, 2007 Forfatter Share Skrevet November 19, 2007 jah, kanskje vi skal bestille oss ac schnitzer felga tel sommern jepp. koster vel litt, men er noen tøff felger de har ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet November 19, 2007 Forfatter Share Skrevet November 19, 2007 Gratulerer med riktig merke da. Utrolig fet fargekombo! farge komboen er helt rå.. mangler bare senk og 19"felger. Skal ha angel eyes og xenon i innerløktene. noen som vet om noen som forhandler dette i norge?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 Velkommen og gratulerer! Kan virke skummelt å velge en slik farge på interiøret, men det ser veldig fint ut, og kledde bilen uvanlig godt! En fin bil på alle måter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 Gratulerer med kjempeflott bil, spesielt interiøret! - Men bixenon vil vel si xenon i nær- og fjernlys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 Fantastisk bil, nydelig interiør ja Men AC felger? I det prisleiet finnes det en mengde felger å velge i, og du har jo god tid til å lete, så hvorfor ikke noe mer unikt, noe som skiller seg ut? Det går mye E46 med AC og BBS, syns du skal finne noe heftigere jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 grattis med 320d M . Knallgode biler og lekker fargekomb. på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet November 19, 2007 Forfatter Share Skrevet November 19, 2007 Gratulerer med kjempeflott bil, spesielt interiøret! - Men bixenon vil vel si xenon i nær- og fjernlys? Bixenon har jeg forstått sånn at det er xenon i nærlysene og så er det en skjerm som går opp når man slår på fjærnlysene. altså i utterløktene. innerløktene har vanlig pære.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet November 19, 2007 Forfatter Share Skrevet November 19, 2007 Fantastisk bil, nydelig interiør ja Men AC felger? I det prisleiet finnes det en mengde felger å velge i, og du har jo god tid til å lete, så hvorfor ikke noe mer unikt, noe som skiller seg ut? Det går mye E46 med AC og BBS, syns du skal finne noe heftigere jeg Vanskelig og ikke finne noe som har vært på en E46 før. får se hva det blir til. vet ikke prisen på AC felger.. men vil ha felg med kant.. har du noen forslag?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet November 19, 2007 Forfatter Share Skrevet November 19, 2007 Et bilde av førerplassen.. Volvo har brae seter men dette er på høyde med volvo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 AE får du kjøpt hos gsbilder.no men vet ikke om de har ettermonteringssett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Gratulerer med kjempeflott bil, spesielt interiøret! - Men bixenon vil vel si xenon i nær- og fjernlys? Bixenon har jeg forstått sånn at det er xenon i nærlysene og så er det en skjerm som går opp når man slår på fjærnlysene. altså i utterløktene. innerløktene har vanlig pære.. Den forklaringen skjønte jeg ikke helt.. "Bi" betyr "to", så enten har du xenon i begge, eller så har du evt. fått feil opplysninger fra selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå