turn-in Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Bilde av motorrom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Hehe, nei det ble rått parti.. den er veldig sint den 540`en.. Ga en E46 M3 kamp til døra i en oppoverbakke i en bratt tunnell Tror faktisk den er chipet orginalt.. står jo 301hk i vognkortet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Heisann, skal ordne noen bilder av motoren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Åååå gromtralle.. men så var det de jævla penga da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Da har jeg fått igjen bilen fra NAF.. skal se om jeg får lasta opp testdokumentet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Da er denne solgt! Kjøper er fra Trondheim og henter bilen i neste uke... da får jeg finne meg noe annet spennende;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Sikker på at det er dette du vil stig? Virka ikke særlig sikker igår ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Hehe.. nei kunne godt beholdt den, men fikk en grei pris:) Fins andre bila også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg