Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Madammen kom dit rett etter det skjedde. Politiet hadde også tatt ut et gevær av den ene bilen. Det kan jo alltids være i forbindelse med jakt eller lignende, men med promille og hele pakka involvert kan en jo begynne å lure.

Må forresten legge til at jeg syns det er sykt mye rar kjøring blant biler/førere fra Polen og Litauen. Det er mange av de her i Tønsbergsområdet, og jeg har opplevd mye rart med de.. Kjøring mot rundkjøring (fikk nesten en Golf i siden på M5en, de måtte stoppe i motgående kjørefelt, begge skulle i samme retning og kom ut av rundkjøringen samtidig, de mot kjøreretningen og jeg riktig), forbislipping i påkjørselfelt (som jo tar slutt hundre meter lenger borte!), og generelt mye rar kjøring.

Skrevet

Det er en E39, 100% sikker :!:

Må forresten legge til at jeg syns det er sykt mye rar kjøring blant biler/førere fra Polen og Litauen. Det er mange av de her i Tønsbergsområdet, og jeg har opplevd mye rart med de.. Kjøring mot rundkjøring (fikk nesten en Golf i siden på M5en, de måtte stoppe i motgående kjørefelt, begge skulle i samme retning og kom ut av rundkjøringen samtidig, de mot kjøreretningen og jeg riktig), forbislipping i påkjørselfelt (som jo tar slutt hundre meter lenger borte!), og generelt mye rar kjøring.

Det er jeg helt enig i Gunnar! Utrolig mange av "de" her nå, og forferdelig mye dritt kjøring med gamle Opel Vectra'r 1,7 Diesel f.eks :roll: .

Skrevet

Jepp.. masse gammalt ræl som regel. Men har sett noen finere PL og LT-reg. biler også i det siste. E39 bl.a., en annen en den i ulykken her. Kanskje norske biler med polski fiat-skilter på? :lol:

Ellers var det i følge madammen den sølvgrå bilen (Touranen) det hadde blitt plukka en børse ut av.

Skrevet

litt o.t men hva skjer egentlig hvis man krasjer med en polsk regga bil? ang skade melding og sånn? har tenkt på det mange ganger i det siste da det har vært nære på noen ganger...

Skrevet
litt o.t men hva skjer egentlig hvis man krasjer med en polsk regga bil? ang skade melding og sånn? har tenkt på det mange ganger i det siste da det har vært nære på noen ganger...

Husker en Opel av noe slag kræsja med en polskregistrert bil på vei ut ifra ferga. De stoppet og skrev skademelding tror jeg. Ihvertfall så punget Opel-eieren ut 4000 NOK til den polske turisten. Stod i nærheten og fulgte med. Opel eieren sparket inn en bulk i døren sin og sa et par regler og polakkene kjørte vekk fra skadestedet, ikke fullt så blide de heller.

Skrevet

var på vei til hockey kamp, å da kjørte vi forbi der. kan ikke vert lenge etter, røyk fortsat av vag'n. men det er en e39. skjønner ikke ossen de har smelt da men, bimmern var jo treft i sia..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...