Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Okey, eg tror me ska starte ein bud runde på heile bilen eg! ser mest interesse for dette. Alle bud tas imot, Så her har dåkk ein god mulighet t å skaffa dåkk någe ganske greit som han fra bilbyggeriet sier;) Veldig enkel installasjon det! Så kom med seriøse bud, så kan vi få det raskt overstått! :twisted:

Skrevet
virker lik motor jeg bygger nå...

skulle hatt noen spesifikasjoner på den...

Kan jo eventuelt snakke med helge vik, tarjei fra ssp. di har skikkelig peiling, gjerne bilbyggeriet vet noe spec ? Jeg har ikke annet erfaring på denne motor enn at det er en oppborra m50motor, 3.0l å 240hk. har ikke satt mg inn i denne motoren enda :oops:

Men nok av snille folk her med god erfaring som har noe å si :D

Skrevet

Har det veldig travelt, så har veldig lite tid til å ta tlf å få sjekket dette opp da jeg jobber veldig mye, ellers skulle jeg hjulpet deg ! :)

Når det gjelder budrunden: Så fort som mulig, men ikke før jeg er fornøyd med prisen for den. Først å fremst tar jeg imot bud for å se hva dere vil betale, så får jeg se hvor prisen ligger henne, så får jeg eventuelt sette en minste pris på den ut ifra det. Men det skal nok gå fint!

Bilen kan hentes når jeg har fått demontert dørpaneler å framseter + baksete. Dette bil ikke skje før Om en uke ca, mandag tirsdag :)

Skrevet

byr 20

husker jeg riktig så kosta denne bilen deg 15 + 9 for frakt.. og du skal jo ikke tape særlig på å ta ut interiøret.. snakket selv med selgeren men ville ikke ha det lyse interiøret.. hehe..

Skrevet

Det var nok langt ifra det jeg gav for bilen du ;) Jeg har ikke noe behov for å gå inn på hva jeg gav, da det for meg betyr ingenting i dette salget. Jeg ser på bilens verdi her i norge å det har eg tenkt å ha for den og da jeg har lagt ned veeeldig mye tid å ikke minst penger! Budet er mottatt men for informasjonen: Den selges ikke for det! For 20 ska du få motor å girkassen

Bud på 22 er mottatt, men tror dere skal tenke på verdien jeg å heller doble det å så begynne å gi litt mer seriøse bud !

Skrevet

okai.. du må ikke glemme at det faktisk ikke er en normal m3, men en liten utgave.. men du må ha lykke til da med salget. så tar jeg heller kontakt med han som ordner disse bilene til landet om jeg ønsker m3.. men mye bil for pengene er det jo

Skrevet
Kunne godt tenkt meg framsetene?
i anonnsen står det at de selges ikke... skal ha dem selv :twisted:

Sett :)

Skrevet
E36 m3 delebil ! us versjonen med m50 motor, 3.0l 240hk. Bilen er en 94 modell, kjørt ca 120.000 Alt av deler selges! karosseri skadet bil. baksete å stoler + dørpaneler selges ikke. Kom med bud, bilen er kjørbar i den stand den står i nå. 7z3ovm5qdg0nsct7as1h.jpgtwcdr7j33dkxg76wm98k.jpg4099klejyoavrknmkpl6.jpgp27y7u2kv9jx9clfka2y.jpgmusgr2k9hy91wq66q9m3.jpg

jeg er interessert i krengestagene og evt. diff.

står bilen i stavanger nå?

kan du legge ut telefonnummer? evt. pm?

• 2 weeks later...
Skrevet

Bilen står nå i drammen i 1 uke til ca! før den flyttes til stavanger ! selges komplett med seter å dørpaneler nå! om 1 uke, selges den uten seter! pris kan diskuteres vis hurtig svar ! ring gjerne på 90022798

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...