Reedline Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 skulle se etter om det var frost veske i radiatoren så fant jeg et tykt lag meg olje som fløyt på toppen av vannet wot fuck?! hva kan det være? åssen har olje havna der?
Ballder Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 For alt jeg vet så er det kun sprekk i topp/blokk eller defekt topp pakning, evt. lekk i oljekjøler som er en naturlig forklaring her.
The_transporter Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 kjipern det toppakningen er blåst mellom oljekanalen og vannkanalen se etter vann i oljo.. grå olje på peilepinnen og oppi topplokket . .
The_transporter Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 kjipern det toppakningen er blåst mellom oljekanalen og vannkanalen se etter vann i oljo.. grå olje på peilepinnen og oppi topplokket . . hvordan kan en lekk i oljekjøleren flytte seg til radiatoren da? det har jo ikke sammenheng...
Bonden Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Oljekjølern sitter som en egen sløyfe inni radiatoren.
Reedline Skrevet November 19, 2007 Forfatter Skrevet November 19, 2007 det som er greia er at olja som kommer på peilepinnen er helt fin.. men motoren går varm det skal den ha...
The_transporter Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 det har jeg aldrig hørt om... på e30 sitter den som en egen under radiatoren.. altså en oljekjøler.... du har gåen topp eller toppakning
Reedline Skrevet November 19, 2007 Forfatter Skrevet November 19, 2007 det er en 318i ikke olje skjøler.. trudde det var olje skjøler kun på 6ere å oppover?
Fliid Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 kjøler er det rette ordet, men nei, du har ingen oljekjøler og du har da en gåen toppakning. (sprekk i topp er og mulig, men tviler) Du må nok foreta deg ett toppaknings bytte!
crom Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Hadde dette på en opel, da var det sprekk i toppen. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå