Yngvejos Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Ønsker å kjøpe en original rullegardin til e30, gjerne en mørk hattehylle også. Trenger også sportsdempere til e30, 51mm. Kan godt bytte i noe, alt jeg har til overs står i linken i signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Bilstein dempere av interresse? Har fremme på lager, litt leveringstid på de bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eaglehrt Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 har sportsdempere foran, ikke org. bmw, men helt ubrukte... tror jeg har rullgardiner, men har ihvertfall svart stoff til hattehylle om det er av intr. send pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 Bilstein dempere av interresse? Har fremme på lager, litt leveringstid på de bak. hva ligger prisen for ett sett foran og bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 har hylle og gardin, ligger her i skien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 19, 2007 Forfatter Share Skrevet November 19, 2007 Bilstein dempere av interresse? Har fremme på lager, litt leveringstid på de bak. Bilstein er nok en del dyrere enn jeg trenger. Det er vinterbilen som trenger dempere, så jeg ser for meg noe i samme klasse som apex.KBteknik: hvor mye skal du ha for hylle og gardin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå