Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes i det siste det har blitt veldig mange tråder over hvor folk spør om prisantydning, hva er bilen min verdt?, hvor mye kan jeg få for bilen, motoren, wounderbaumen osvosv..

Derfor lager jeg denne tråden sånn at man kan samle alle slike spørsmål i en og samme tråd.!

Mer oversiktig, er også da enklere senere for andre og finne fram hvis man lurer på samme sak.!

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

har et stykk lillebror, 91 model. temmelig ubrukt, lite KM. ikke noe rust, men hjernen bør skjekkes for fukt.

han er ikke så fin i lakken, mye røde prikker. er vel noe som skjer med slike modeller når de kommer i den alderen.

bør kanskje skiftes potte og katalysator, for avgassene fra han lukter temmelig svidd.

men utover dette er han et skikkelig røverkjøp. hva tror dere man kan få for han?

Skrevet

haha da blir du ikke rik :lol: i siviltjeneste jeg så blir ikke store sakene på deg da :) tror jeg nesten du faktisk går i minus.

Spiser deg ut av huset :lol: du må jo fikse kost å losje når du først har kjøpt meg :lol:

Skrevet
mye byr dere for meg da? :lol:

10 000 lett... viss Kjøretøy: E30 325 mtech2 90` + Voyager 2.5TD 95`er innkludert. Og jeg i tillegg kan selge deg videre som slave

:lol:

Skrevet
da starter jeg, hva kan jeg håpe å få for 2 ubrukte ulakkerte øyelokk for E36 4-dørs?

Koster 490,- på GS. Så kanskje 350,- ? Siden de er ubrukt så er det jo i utgangspunktet ikke noe forskjell å få de fra deg eller GS.

Skrevet

Sklei rett ut til høyre denne tråden .....Kunne som sagt blitt en bra tråd , men nei den gang ei.

"Ta lappen fra de gamle helvetene!Jeg sitter å brøler å banner hver faens dag,når jeg kommer bak en gammel sur skrått i en liten fittebil. Irriterer meg så grenseløst at jeg burde oppsøke psykolog."

Støtter deg i en ting i denne. OPPSØK psykolog. Det er nok nødvendig , men er ikke sikker på årsaken.

Skrevet
Sklei rett ut til høyre denne tråden .....Kunne som sagt blitt en bra tråd , men nei den gang ei.

"Ta lappen fra de gamle helvetene!Jeg sitter å brøler å banner hver faens dag,når jeg kommer bak en gammel sur skrått i en liten fittebil. Irriterer meg så grenseløst at jeg burde oppsøke psykolog."

Støtter deg i en ting i denne. OPPSØK psykolog. Det er nok nødvendig , men er ikke sikker på årsaken.

og det du vil frem til er....?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...