Rabies Skrevet November 20, 2007 Forfatter Share Skrevet November 20, 2007 Blinkerne eller photoshopinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 haha var nok blinkerne men det var jo helt greit navn også..... litt ustø hånd men ellers bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 20, 2007 Forfatter Share Skrevet November 20, 2007 Hehe. brukte den linjetrekker saken i paint. Men men. Bare venter på det nye understellet mitt nå De sa 2-3 ukers leveringstid. og til mandag har det gått 3 uker... *utålmodig* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 blir greit åssen merke? og senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 20, 2007 Forfatter Share Skrevet November 20, 2007 Cobra suspension. Senker 40/30. Vil ikke gå noe særlig lavere enn det hvis jeg skal ha det beistet av en frontleppe... Liker ikke skrape/knaselyder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 hehe... pingle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 20, 2007 Forfatter Share Skrevet November 20, 2007 Det er jo bruksbil også, så jeg tar det litt med ro. Nytter ikke med lav frontfanger, enda lavere leppe OG grisesenk. Blir så deprimert når noe blir ødelagt:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 hmmmmmmmmmmmmm.... skeptisk.... bare å kjøre fint det, så er det ikke noe problem :-P:-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 20, 2007 Forfatter Share Skrevet November 20, 2007 Tenkte på hvis den hadde vært så lav som din. med den svære leppa så hadde det nok gått dårlig på de monster-fartshumpene vi har her i åsane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 hmmmmmmmmmmmmm.... skeptisk.... bare å kjøre fint det, så er det ikke noe problem :-P:-P Sant det Til våren blir min lav! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 skal du slå meg? hehe fikk du meldinga mi her den dagen? fikk ikke no respons... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Da tror jeg ikke jeg har fått den :\ Hehe.. Hva stod det da? Vet ikke helt om jeg slår deg men ;P Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 bare lurte på om det ble no shortskift på deg hehe.... hehe... vi får jo se da men kommer an på profilen på dekka... har jo 225 45 17, men vurderer 235 40 17... men det blir skummelt med vinterdekk nå snart... kommer nok til å bli litt lavere da ja :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Ja, jeg har 225 45 17 på sommerdekka. Greit det, men har lyst på 18" Blir nok shortshift ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 konge bare å ringe eller sende sms når hvis (når) du skal ha veiledning griseenkelt når man vet åssen det gjøres men nå tar jeg kvelden, snakkes med helt plutselig btw takker for lånet av tråden rabies Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå