marararius Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Hehe, ja jeg sender deg en melding eller noe jeg Kanskje jeg stikker opp på Schmiedmann i morgen Er bare 15 min å kjøre opp ;D Hadde der.. Orginal M3 short shift vel. Men er vel samme det !? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 ja, det er jo det jeg har kjøpt hehe... men hvis du kan få tak i den ringen også, så tror jeg du er godt på vei... jeg ødela jo min, men det går nok å ikke gjøre det, men lykke til på det hehe.... skal love deg girkassa blir god etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Ja vet Prøvde jo din i Kristiansand. Hjelper mye på kjørefølelsen det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 gjorde du det... hmmm.... å ja, så det var et annet hue også inni bilen der bortsett fra nysgjerrige morten hehe... ja, men da er det jo bare å få kjøpt hvis du er medlem av ccn så får du 10% eller no også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 21, 2007 Forfatter Share Skrevet November 21, 2007 Du vet ikke sånn tilfeldigvis om noen her i omrødet som retter felger? En kammerat har kjøpt noen felger som jeg lurte på å ''lure'' han til å selge til meg. Det er kast i den ene og han mener at hjulbuene må valses for å passe. Og det gidder han ikke. Edit: omrødet faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Hehe, det hue var mitt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 hehhe.... skjønte dette marius hmmmmm.... nei, men det er jo bare gå til et dekk firma og høre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 21, 2007 Forfatter Share Skrevet November 21, 2007 får prøve på det. evt ta en nærmere titt på de felgene. syntes å huske de var ganske fete. Brei kant i hvertfall. det liker vi:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 jepp hvis ikke har jeg noen oz felger liggende... vela heter de... 8x17 med 225/45 og 235/40 som selges til en grei penge, felgene kunne trengt litt pleie, men dekkene er nye hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 21, 2007 Forfatter Share Skrevet November 21, 2007 er de skjeve eller bare litt ripete? Bilde og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 ganske rette... bare litt ripete.... kan ta bilde når jeg kommer hjem i morra... hadde tenkt rundt 3-4000 og jeg har gitt 4000 bare for dekk som har rullet, hmmm, 4 mil ca... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 22, 2007 Forfatter Share Skrevet November 22, 2007 Høres bra ut. Får sjekke om jeg har litt gull på kistebunnen da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå