jensemann23 Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 eller kan jeg søke om ombygging etter jeg har bygd om, også vise den når det passer meg? Har planer om å gi faen i å godkjenne i starten, bare vente til jeg har fått råd til alle delene:)
Magge Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Har tenkt litt på dette spørsmålet før. Vil ikke biltilsynet reagere når de ser du har kjørt rundt i en bil med større spesifikasjoner en det bilen både er registrer OG forsikret for. De kan jo ikke vite hvor lenge du har gjort det. Men de skjønner jo at di ikke har bygd om bilen uttafor før du kommer inn for å godkjenne:p Bilturen du må kjøre hjemmenfra til biltilsynet, uansett avstand er vel ulovlig i seg selv. Så uansett vil jeg anbefale å komme med bilen på henger når den skal godkjennes. Må bare tilføye at jeg egentli ikke har noe peiling på dette ombyggings greiene. Men samstiller og setter sammen forskjellige regler i logikk og mener det ligger noe i det jeg sier hvertfall.
Fliid Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Huske regelen er vell "søk FØR du bygger om". Men det står det masse om her inn om dere søker litt:) Eller så kan vi jo gjerne ta enda en tråd om ombygging ;P
GSS Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 søk FØRST! Det finnes ikke EN god grunn til å søke etterpå eller undervegs. Smil og vær grei uansett hvor mye motstand du møter hos BT. Blir du uvenner med dem får du i allefall ingen hjelp.
Øyvind L. Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Først søker du. Hvis du så får godkjent søknaden så må donor bilen inn og blomberes hos BT. Først da kan du begynne å skru. Ikke skru en skrue før dette er blitt gjort. Gjør du det så kan du risikrer at du ikke får noenting godkjent. Når alt er satt over og byttet så skal den nye bilen vises og blomberingene fjernes av BT. BT bestemer, følger du reglene de har så går alt bra. Skal du diskutere med de så bør du være sakelig og kunne dokumentere påstandene dine. Hvis ikke taper du garantert.. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå