BMW_Larsen Skrevet November 26, 2007 Forfatter Share Skrevet November 26, 2007 Hvorfor godkjenner du den ikke selv da? Tror du øker interessen og salgsprisen om du gjør dette! om du leser ene tråden som jeg har laktin så har jeg skrevet at jeg er uten førerkort.. og å frakte bilen er da litt tungt.. pluss at jeg synest det er greit å betale 1500kr i foriskikring..sælig da bilen ikke er i bruk.. har lyst på en disel bil.. selger den om jeg får 100lapper.. om ikke så er det en suveren bil..god å kjøre og går bra... lufter egentlig bare tanken.. men om eventuelt neste eier av bilen har lyst og gokjenne den er d bare å gjøre det å betale 10k+ i forsikring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 Du kan forsatt forsikre den som en 518 eller 520,alt etter som hva den er org, etter den er godkjennt. Du kan bygge om alt du orker, men utgangspunktet blir alltid det samme. Så det trenger ikke bli dyrere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet November 26, 2007 Forfatter Share Skrevet November 26, 2007 Du kan forsatt forsikre den som en 518 eller 520,alt etter som hva den er org, etter den er godkjennt.Du kan bygge om alt du orker, men utgangspunktet blir alltid det samme. Så det trenger ikke bli dyrere om du da skulle bli stoppet i tenknisk og du hadde registrert din gokjente m5 som 518 ser jeg for meg sirkuset.. blir jo det samme som svindel det dah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet November 26, 2007 Forfatter Share Skrevet November 26, 2007 om folk ikke er intresert kan dere venligst lavære og skrive inn noe? er beint dritt lei av å lese alle komentarene som kommer inn.. eller kansje admin kan stenge denne anonsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 Jeg er intr. Men er jo nyskjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 om du da skulle bli stoppet i tenknisk og du hadde registrert din gokjente m5 som 518 ser jeg for meg sirkuset..blir jo det samme som svindel det dah.. Klarer ikke holde meg her.. Tror du virkelig at sirkuset hadde blitt noe mindre slik det er nå, med en ikke-godkjent bil forsikret som 518i? Det er faktisk som BMWPower sier, at en godkjent ombygd bil som regel forsikres som det den er i kjøretøyregisteret, altså det den opprinnelig var, i dette tilfellet en 518i, gjerne med tilleggsforsikring for x antall kroner. Selv om den godkjennes vil det alltid stå 518i i vognkortet. Du kan ikke bare velge å forsikre den som en M5, og tro at du får igjen for en original M5 hvis den vrakes. om folk ikke er intresert kan dere venligst lavære og skrive inn noe?er beint dritt lei av å lese alle komentarene som kommer inn.. eller kansje admin kan stenge denne anonsen? Ja, hvis du vil det..? Spørsmålene kommer jo fordi folk lurer, du vil få de samme spørsmålene av ørti personer på PM/telefon hvis ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet November 26, 2007 Forfatter Share Skrevet November 26, 2007 om du da skulle bli stoppet i tenknisk og du hadde registrert din gokjente m5 som 518 ser jeg for meg sirkuset..blir jo det samme som svindel det dah.. Klarer ikke holde meg her.. Tror du virkelig at sirkuset hadde blitt noe mindre slik det er nå, med en ikke-godkjent bil forsikret som 518i? Det er faktisk som BMWPower sier, at en godkjent ombygd bil som regel forsikres som det den er i kjøretøyregisteret, altså det den opprinnelig var, i dette tilfellet en 518i, gjerne med tilleggsforsikring for x antall kroner. Selv om den godkjennes vil det alltid stå 518i i vognkortet. Du kan ikke bare velge å forsikre den som en M5, og tro at du får igjen for en original M5 hvis den vrakes. om folk ikke er intresert kan dere venligst lavære og skrive inn noe?er beint dritt lei av å lese alle komentarene som kommer inn.. eller kansje admin kan stenge denne anonsen? Ja, hvis du vil det..? Spørsmålene kommer jo fordi folk lurer, du vil få de samme spørsmålene av ørti personer på PM/telefon hvis ikke. har hatt noen m5'er før og en av de var gokjent ombygd fra 520i.. dette var min første.. ringte if og skulle forsikre den..men da jeg fortalte at den var gokjent ombyggd klikket det for kundebehanleren og fortalte at jeg ikke trengte å prøve meg osv.. etter dette brukte jeg gjensidige.. denne hær står faktisk på if som 518 nå.. greit at folk spør men om de har fulgt litt med hær inne så har det stått mye om ombygging og jeg skriver at den ikke er ombygd og mine meninger for hva jeg TRUR skal til for og få denne igjennom en godkjenning og jeg trur det vill bli mere styr om bilen er gokjennent som m5 og reg som 518 enn om det er en bil med forstor motor.. men kansje jeg tar feil..blei bare litt lei i sta og tastet ut min mening.. men om noen ønsker og kjøpe bilen eller har et intresangt bytte er jeg jo åpen for dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 om folk ikke er intresert kan dere venligst lavære og skrive inn noe?er beint dritt lei av å lese alle komentarene som kommer inn.. eller kansje admin kan stenge denne anonsen? Du må tåle at folk kommenterer i annonsen din når det kommer fram fakta om ting du "tror" er rett, ikke er rett. Jeg skriver ikke for å ødelegge annonsen din, men evnt. kjøpere har sikkert lyst å vite mest mulig på forhånd når de kjøper en slik bil. Bilen ser pen ut den, lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 Har en kammerat som har E34 m5 som er ombygd fra 518... Denne er godkjent ombygd av bmw i Tyskland... Han reiste da bare ned på biltilsynet med alt av papirer, de gikk en runde rundt bilen og sa fin bil.. Så tok de seg av papir arbeidet. han fikk da vognkort som det stod Bmw 518i i, men så stod det Godkjent Ombygd M5 lenge ned på siden. Den er forsikret som en 518i Ikke noe problem det, men vraker han den så kommer han ikke til å få ifjen like mye som en m5 er værdt. da er det 518 som gjleder hvis du ikke har ekstra forsikring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 min gamle m5 var godkjent ombygget og forsikret som m5 kommer helt ann på vilket firma du bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet November 28, 2007 Forfatter Share Skrevet November 28, 2007 Jeg er intr. Men er jo nyskjerrig! beklager min spydighet lengere opp hær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2007 bilen har nå fått en tennings feil.. og jeg orker ikke skrue eller feilsøke.. setter ned prisen 10lapper 90tusn.. eller bytte den i en god diesel bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Tennings feil vil si? Vil påstå at en slik feil trekker den ned mer enn 10lapper. bilen blir plutselig veldig uintresang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2007 Tennings feil vil si? Vil påstå at en slik feil trekker den ned mer enn 10lapper. bilen blir plutselig veldig uintresang. ok.. en diagnose koster vell 500? har prøvd å byttet hjærne.. ikke den byttet lmm.. ikke den.. byttet svinghjulsføler.. ikke den.. vill tru at du kommer et godt stykke på på verksted.. men du får komme med et bud så kan jeg vurdere det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReBell Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Den blir registert som en 518i, men nederst på vognkortet står det at den er ombygd til M5. I selve vognkortet, på den tekniske delen står det effekt, vekt osv lik M5. Den forsikres som en 518, men du kan ta en takst på den og få ny forsikringsberegning. Du må også oppgi at den er ombygd til M5, og får beregnet premie i henhold til det. Værre er det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg