BMW_Larsen Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2007 Tennings feil vil si? Vil påstå at en slik feil trekker den ned mer enn 10lapper. bilen blir plutselig veldig uintresang. da blir den fikset i morgen forhåpentlvis..lokaliserte feilen i dag og det var en føler til 700kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2008 nyttårsbump.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 75000?? Dette må da være billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 han skriver jo at bilen "spiser plugger". hva menes med det egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 kan by deg en orginal e30 318is m-tech2 som er påkosta 50000,- strøkn bil, bare lakken som ikke er bra. ellers kan jeg by deg 58000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2008 han skriver jo at bilen "spiser plugger".hva menes med det egentlig? lokalisert problemet i dag.. det er kilen til triggerhjulet som er borte.. 3timers jobb og bytte.. om den ikke blir solgt fort bytter jeg den selv.. kan selges for 70lapper uten stero.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 ta må no vell være norges billigste?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 ta må no vell være norges billigste?? Bytte i min nærmest strøkne 95 520i touring med lav km stand? Dòg få lapper imellom fra din side da. (Min har liggi til ca 80k). Men jeg har ingen hast med å selge. Bor i Kr.sund, kan sikkert komme å se på den en av de nærmeste dagene? Helst torsdags formiddag eller lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 han skriver jo at bilen "spiser plugger".hva menes med det egentlig? lokalisert problemet i dag.. det er kilen til triggerhjulet som er borte.. 3timers jobb og bytte.. om den ikke blir solgt fort bytter jeg den selv.. kan selges for 70lapper uten stero.. Nå har dere lokalisert feilen to ganger, første gangen føler og nå kilen. Er dere sikker på at det ikke er flere feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 får håpe ikke veiva er gåen. det skjedde med ene e30en jeg hadde med s38. hele kilesporet blei knust., Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 han skriver jo at bilen "spiser plugger".hva menes med det egentlig? lokalisert problemet i dag.. det er kilen til triggerhjulet som er borte.. 3timers jobb og bytte.. om den ikke blir solgt fort bytter jeg den selv.. kan selges for 70lapper uten stero.. Nå har dere lokalisert feilen to ganger, første gangen føler og nå kilen. Er dere sikker på at det ikke er flere feil? den har jo gått i mellomtiden dah.. fikk lappen nyttårsaften.. gikk i 3timer før gleden var slutt og jeg måtte nappe fram pappas clk... men har hentet kilen på gs bildeler i dag.. bytter den kansje til helgen.. om jeg orker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 å fortsatt 70 tusen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 70 lapper så får du skru selv.. muligens at mitt søskenbarn kjøper den i morgen.. skal vertfall ha den inn på vekstedet i morgen.. kilen blir nokk byttet i løpet av helgen tipper jeg.. da selger jeg den for 80tusn.. trenger pener til å løse ut en annen bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2008 da har jeg byttet kilen og biln går som et skudd.. kom med bud.. trenger penger for og løse ut en bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg