Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
med 1001 deler, hvor mange dingser og sånn forsvinner før det har gått 1 år?

Ingen,vist du ikkje er et rotehaue :)

Helt enig med deg klebefix, vist man går til anskaffelse av et slik sett eller lignene til den prisen så passer man på at alle deler man har brukt kommer tilbake på sine respektive plasser og er pusset over...

Noe jeg har "lært/erfart" i den tiden da jeg gikk i grønt...

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
Men ser tilbudet jeg refererer til tidligere i denne tråden varer bare ut 2007.

Tilbudet på TengTools skapene har vært der sikkert i 10år nå, tror at oppgitte 2007 bare er nok en, litt, ufin markedsføring 8)

Skrevet

Hehe, ja det tilbudet er ALLTID, kun markedsføring dette. Men dette settet er absolutt å anbefale! Kjenner en som har det og han er superfornøyd, og jeg selv har en del Teng Tools verktøy og har aldri hatt noen problemer med det, bare positivt å si. En dag så skal det settet stå i min garasje! :D

Men btw: Det største setter koster vel 28 000? Jeg var på Maskinforretningen i Haugesund og så på tilbudet, og kom da fram til at det til 22 000 ikke har absolutt alt.

Skrevet

Det er verdt å merke seg at Luna deler sine forhandlere inn i kategorier. Og dette gjennspeiles i pris. Vest Supply her i Kristiansund har beste kategori, og har vel alltid ligget på rundt 20.000 +/- for det største settet. Det er eks.moms, ikke glem det. så reel pris for mannen i gaten er da 25.000 +/- 8)

Sikler selv på dette settet, men det var også ett rimligere sett til salgs, med samme antall deler, oppe i Verdal da jeg var der sist(Understellet til Blind Faith). Husker ikke navnet på butikken, men den er eid av Aker, og holder til på Aker Verdal Verft. Industributikken???

Tror prisen var ca.15.000 inkl.moms. Var garranti på det verktøyet også, husker ikke om det var 10 eller 20år. Men det som var annerledes med dette settet var at det også fulgte med luftverktøy. Og da blir dette BILLIG!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...