Andreas 750iL Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Kom over et tilbud av TengTools Vertøysett Tcmm 1001N Ordinær pris 40850,- Tilbud som der dere ser på bildet 22900,- Dette hadde kanskje vært noe å ønske seg til jul... Dette settet var jeg å så på hos Nøsen her på Fannrem men der kostet det 28900,- da var det på tilbud. Noen som har dette settet å kan anbefale det eller? Jeg har veldig lyst på det iallefal... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Har lest om det et par ganger her inne, og ingen har sagt noe negativt om det enda hvertfall (bortsett fra prisen ) http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... =tengtools Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet November 20, 2007 Forfatter Share Skrevet November 20, 2007 Ja så den tråden, ingen som har sett bedre tilbud på dette settet. Finer lite på nettet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Hvor var dette tilbudet forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Jeg har brukt det settet noen ganger! En kompis som har det på verkstedet... Virker som prima kvalitet og du har jo så og si alt du trenger der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet November 20, 2007 Forfatter Share Skrevet November 20, 2007 I en katalog, er vel www.luna.no som forhandler dette. som sakt finner lite på nettet, pare noen pdf filer. Nesten verdt å selge 20" Alpina felgene for dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 dette settet så jeg på mekonomen i skien til 17000 og det var dønn likt! men uansett et kjempesett sikkert for de som har bruk og lommebok til det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet November 20, 2007 Forfatter Share Skrevet November 20, 2007 Oki, bra jo biligere jo bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Jeg vet ikke hva kompisen min betalte, men han kjøpte det sikkert gjennom et bilverksted med solide rabatter..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR.H Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Har vært solgt for 17.000 hos en kjede forhandler for ett år siden, eller var det noe mer. (etter sigende ett mindre sett, en nevnt ovenfor) Har brukt en del av Teng sitt verktøy, og det er bra! Det setter er pretty pretty! The Teng Tools "Everlasting Power Guarantee" means that we undertake to exchange or repair this item should it ever fail or break under normal working conditions due to faulty workmanship or material. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 er jo seff digg å ha, men jeg vet for min del at jeg skal være bra rik før jeg kjøper det.. kommer langt med teng tools sett med torx, umbraco, fast og pipenøkler.. og spare 10 000 hvis en klarer å få fatt i det for 17000.. jeg for min del overlever med biltema sitt sett med 10års garanti. vi har teng tools og IDG på jobb, og seff er dette betydelig bedre.. men til hobby bruk koster ikke jeg på meg mer enn biltema, og kjøper løst de spesielle verktøydelene jeg trenger på jernvaren eller låner fra jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALPINA-B6 3.5 Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Det tilbudet som mekonomen har er på ett 715delers sett. En "noe" mindre utgave altså.. Teng tools verktøy er noe av det bedre jeg har brukt.. Tom egil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Om en ser på hvor mye settet inneholder så er det jo egentig ikke dyrt. men det høres jo ekstremt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Dette bør jo inneholde alt du trenger av normale verktøy og spesialverktøy omtrent da? Regner med det er grei oversikt ol over verktøyet også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Har ødelagt mye verktøy, men aldri Teng, det tåler juling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå