Hopen Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Hei! Bare lurte på om noen på forumet har noe kjennskap til denne bilen, og eventuelt vet noe om historien.. Kjøpte den for 3-4mnd siden, men mener å huske jeg har sett den til salgs tiligere for et år siden elr noe.. Takker for alle svar på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 litt flere bilder er kjekt;) og et skilt nr så kan det være lettere og kjenne den igjen. pen bil men fjærn den sotinga på bak vinduet der eller fjennomfør det helt rundt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet November 20, 2007 Forfatter Share Skrevet November 20, 2007 Her er noen flere bilder: Dette er fra før jeg kjøpte den.. Slik er den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... nd&start=0 Jeg som la den ut for en kompis, da han solgte den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Så jo ut som en pen bil dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet November 21, 2007 Forfatter Share Skrevet November 21, 2007 Joda, bilen er fin den=) Fornøyd hittil iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Har den snart 300K jubileum også da kanskje:) Ser ganske strøken ut hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Etter å ha sett bildene som Ivanrogov har lagt ut så vet jeg ikke helt! sikkert masse hankypanky man 2 man i baksete i den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 hehehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Gammelbilen til Bestekompisen min Joachim dette Kjenner til den ja Er bare å sende meg Pm om du lurer på noe Er i veldig god stand ut ifra km stand skulle jeg mene. Har vel gått litt over 300k nå? Mente han passerte det med den. Du som kjøpte den som kom fra Fosen ikke sant? Forrige eier er her inne og kaller seg joavg. Han kjører E39 520 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Mange som har eid denne bilen! Jeg kjenner 3stk som har hatt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Hehe. Ofte normalt med biler med høy km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Det viser jo bare at det er en holdbar bil og motorene der går evig med godt vedlikehold, altså ikke for langt intervall på oljeskift og ikke noe kaldstraffing av motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Motoren er vel overhalt for ikke så lenge siden hvis jeg ikke husker feil. Girkassa skal vel også være byttet. Så skal ikke være noe i veien der jeg har sett den under og den så bra ut der også Fint å se at den har fått tåkelys og øyelokk igjen:) Kjørte med de lyktene der i hele vår på cabben min og de var tøffe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Jeg har også eid den bilen Konge-bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå