Gjest Skrevet Desember 12, 2007 Share Skrevet Desember 12, 2007 er dette liksom en org 318is clas 2? den mangler speila.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2007 jepp det er en org. is class 2! viss ikke hadde jeg ikke skrevet det.. vil at KUN de som er intressert i bilen skal skrive noe på denne salgstråden alle andre kan finne seg noe annet å gjør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2007 bilde av interiør å stereo kommer i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 12, 2007 Share Skrevet Desember 12, 2007 da vil jeg gjerne se bilde av clas2 merket med prod nr osv eller kan du svare4 på hvorfor den mangler speila? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Desember 12, 2007 Share Skrevet Desember 12, 2007 Kva slags speglar den manglar? Den har dei org speglane som den fekk fra fabrikk på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Desember 12, 2007 Share Skrevet Desember 12, 2007 Kva slags speglar den manglar? Den har dei org speglane som den fekk fra fabrikk på. class2 har vel m3 speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Desember 12, 2007 Share Skrevet Desember 12, 2007 Den er ikkje levert med det nei. Har hatt ClassII sjølv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Desember 12, 2007 Share Skrevet Desember 12, 2007 da vil jeg gjerne se bilde av clas2 merket med prod nr osv eller kan du svare4 på hvorfor den mangler speila? 318is Class 2 har ikke M3-speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 Enda et eksempel på at synsere burde skyge unna salgstråder...fin fin bil, vekk med 3 tallet så har du super bil til en rimelig penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2007 da vil jeg gjerne se bilde av clas2 merket med prod nr osv eller kan du svare4 på hvorfor den mangler speila? skal sende et bilde i posten av det, så du kan ha det med i senga hver natt.. er det noe galt med deg? en class2 ser akkurat slik ut når den rullet ut i fra fabrikken. lurer nå sterkt på å gå til innkjøp av m3 speila bare viss det tillfredstiller deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2007 vær så snill som jeg skrev lengere oppe i salgstråden. ligg unna viss du ikke vil komme å kjøpe bilen. er dette et forum med 85% tilbakestående klovner?? begynner faktisk å lure.. ikke så rart at folk blir irritert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 da vil jeg gjerne se bilde av clas2 merket med prod nr osv eller kan du svare4 på hvorfor den mangler speila? skal sende et bilde i posten av det, så du kan ha det med i senga hver natt.. er det noe galt med deg? en class2 ser akkurat slik ut når den rullet ut i fra fabrikken. lurer nå sterkt på å gå til innkjøp av m3 speila bare viss det tillfredstiller deg Hehe, good one!! Forøvrig en flott bil! Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2007 takk for det, har ikke lyst å selge har kostet meg ca. 100 denne bilen å liker den veldig godt men må dessverre vike for at turbo motoren i e30`n skal bli ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 Har veldig lyst å kjøpe denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 hvorfor skriver du i en annen annonse at det er org m3 gt optikk? kan kun se at du har gt spoileren, og ikke lippen framme? vi henger på forumet for å lære. når vi tror vi har rett- informerer vi om det. no kan det kanskje ha seg at du har rett om speilene men.. forstår ikke helt hvorfor du blir sur for det. de som er på kikk etter ny bil her inne pløyer gjennom autodb og finn også- så det er egentlig ikke vits i å legge den ut her hvis du ikke vil ha kommentarer og spørsmål fra useriøse interesserte som meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg