Gå til innhold

Spesiell og strøken! 318is class2 selges NYE BILDER 17/12!

patricko
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da vil jeg gjerne se bilde av clas2 merket med prod nr osv :) eller kan du svare4 på hvorfor den mangler speila?
skal sende et bilde i posten av det, så du kan ha det med i senga hver natt.. er det noe galt med deg? en class2 ser akkurat slik ut når den rullet ut i fra fabrikken. lurer nå sterkt på å gå til innkjøp av m3 speila bare viss det tillfredstiller deg :roll:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da vil jeg gjerne se bilde av clas2 merket med prod nr osv :) eller kan du svare4 på hvorfor den mangler speila?
skal sende et bilde i posten av det, så du kan ha det med i senga hver natt.. er det noe galt med deg? en class2 ser akkurat slik ut når den rullet ut i fra fabrikken. lurer nå sterkt på å gå til innkjøp av m3 speila bare viss det tillfredstiller deg :roll:

Hehe, good one!! :lol:

Forøvrig en flott bil! Lykke til med salget 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor skriver du i en annen annonse at det er org m3 gt optikk? kan kun se at du har gt spoileren, og ikke lippen framme?

vi henger på forumet for å lære. når vi tror vi har rett- informerer vi om det. no kan det kanskje ha seg at du har rett om speilene men.. forstår ikke helt hvorfor du blir sur for det. de som er på kikk etter ny bil her inne pløyer gjennom autodb og finn også- så det er egentlig ikke vits i å legge den ut her hvis du ikke vil ha kommentarer og spørsmål fra useriøse interesserte som meg.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...