Gå til innhold

Spesiell og strøken! 318is class2 selges NYE BILDER 17/12!

patricko
 Share

Anbefalte innlegg

hvorfor skriver du i en annen annonse at det er org m3 gt optikk? kan kun se at du har gt spoileren, og ikke lippen framme?

vi henger på forumet for å lære. når vi tror vi har rett- informerer vi om det. no kan det kanskje ha seg at du har rett om speilene men.. forstår ikke helt hvorfor du blir sur for det. de som er på kikk etter ny bil her inne pløyer gjennom autodb og finn også- så det er egentlig ikke vits i å legge den ut her hvis du ikke vil ha kommentarer og spørsmål fra useriøse interesserte som meg.. 8)

Men for guds skyld, flere bedrevitere som har påpekt allerede at det ikke er en original 318is classII enda eier sier det og folk som vet det. 318is ClassII hadde ikke M3 speil, og kommer folk og sier at det ikke er en ClassII, har de jo allerede bevisst at de ikke vet hva de snakker om. Ja vi er på forumet for å lære, men bedre å stille spørsmål og få svar fra folk som faktisk vet hva de snakker om.

Og Den har samme styling som en Gt bortsett fra den justerbare spoilern framme. Ikke rart det er krig verden! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvorfor skriver du i en annen annonse at det er org m3 gt optikk? kan kun se at du har gt spoileren, og ikke lippen framme?

Bilen hans har GT optikk, selv om han ikke har komplett GT optikk. Har du en E36 med M3 fanger, så skriver man vel att den har M3 optikk..

Og bare for å nevne det jeg også.. Class II kom ikke med M3 speil. Hverken E39 eller E36 som ble levert med komplett M-pakke hadde M3/M5 speil montert fra fabrikk.

Lykke til med salget av en fin E36! Gul E36 er selvsagt kulest.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

När M3E30 började bli till åren så behövde BMW en ny fyrcylindrig bil att tävla med. Och 8v fyrorna i 316i & 318i var inget att bygga på och 318iS fanns bara som Coupé (man körde först med E36 Coupé med 2liters S14motor som dock inte var alltför lyckade, dessutom blev det endast tillåtet att köra med sedaner efter 1993). Då bestämde BMW sig för att bygga en 4dörrars 318iS som homologeringsbil kallad 318iS Class 2. Bilen skiljer sig rätt rejält från en vanlig iS. Tunnare golvmattor, tunnare glasrutor, lättare dörrsidor, speciell klädsel, "BMW Motorsport International Limited Edition" plakett ovanför handsfacket, ingen AC fanns, samma aerodynamikpaket som M3an, diffbroms, speciella fälgar 17x7,5". Drivlinan är en standard 318is 140hk men bilen hade ett unikt chassie med Bilsteindämpare och Schnitzer fjädrar. Det var till denna bilen den jättestora vingen också gjordes där det följde med mellanlägg för att göra vingen högre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at den er registrert med Sarpsborg-skilter. Kanskje jeg skulle kjøpt den og "tatt gullet hem". Er det aluminiumsdørerer på den ? Mener at det ble gjort ett eller annet får å få vekten ned på disse ClaSS II-bilene. Mulig det var tynnere ruter.
ja bare å komme å hente den det, godt mulig den har lyst nedover igjen :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen hans har GT optikk, selv om han ikke har komplett GT optikk. Har du en E36 med M3 fanger, så skriver man vel att den har M3 optikk..

Og bare for å nevne det jeg også.. Class II kom ikke med M3 speil. Hverken E39 eller E36 som ble levert med komplett M-pakke hadde M3/M5 speil montert fra fabrikk.

at bilen er fin er helt greit.

jeg hadde ikke sagt m3 optikk med mindre det var komplett m3 sett på den. og da orginale deler. en gt vinge gjør bilen langt i fra til gt optikk.

kan ikke skryte på bilen noe den ikke har.

jeg har ikke sagt jeg er en bedreviter, men jeg er krass mot folk som påstår de har noe de egentlig ikke har. derfor jeg var noe krass mot eier pga han omtaler bilen som både gt optikk (kun med vingen og ikke speil eller front) dessuten var ikke jeg den første som påsto at class2 har m3 speil. og at jeg dreit litt på draget denne gangen med å tro at eier påsto noe mer enn bilen egentlig er- kan forsovidt stemme- og det beklager jeg. men jeg står fast ved at det er lite vits i å legge bilen ut til salgs på et forum dersom en ikke tåler kritikk eller diskusjon (saklig og usaklig) rundt bilen.

og selvom det er flere som hevder at jeg tar feil- så er ikke det noen garanti for at jeg tar feil. finnes flust av folk som er feilinformerte. og når jeg ikke har spesiell tillit til selger (da han ikke er en storbruker av forumet) eller har utmerket seg noe mer i noen andre sammenhenger- så må han på lik linje med alle andre bevise hva han har. jeg kjøper desverre ikke alt for god fisk. og det finnes MANGE som påstår at bilen er m3 stylet- selv med kun m3 dørlister.. håper du forstår meg litt også. :wink: fred ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at bilen er fin er helt greit.

jeg hadde ikke sagt m3 optikk med mindre det var komplett m3 sett på den. og da orginale deler. en gt vinge gjør bilen langt i fra til gt optikk.

kan ikke skryte på bilen noe den ikke har.

jeg har ikke sagt jeg er en bedreviter, men jeg er krass mot folk som påstår de har noe de egentlig ikke har. derfor jeg var noe krass mot eier pga han omtaler bilen som både gt optikk (kun med vingen og ikke speil eller front) dessuten var ikke jeg den første som påsto at class2 har m3 speil. og at jeg dreit litt på draget denne gangen med å tro at eier påsto noe mer enn bilen egentlig er- kan forsovidt stemme- og det beklager jeg. men jeg står fast ved at det er lite vits i å legge bilen ut til salgs på et forum dersom en ikke tåler kritikk eller diskusjon (saklig og usaklig) rundt bilen.

og selvom det er flere som hevder at jeg tar feil- så er ikke det noen garanti for at jeg tar feil. finnes flust av folk som er feilinformerte. og når jeg ikke har spesiell tillit til selger (da han ikke er en storbruker av forumet) eller har utmerket seg noe mer i noen andre sammenhenger- så må han på lik linje med alle andre bevise hva han har. jeg kjøper desverre ikke alt for god fisk. og det finnes MANGE som påstår at bilen er m3 stylet- selv med kun m3 dørlister.. håper du forstår meg litt også. :wink: fred ut!

bilen har jo komplett m3 pakka fra fabrikk det er jo kun orginaldeler som er brukt. den har gt vingen å felgene men mangler som du sa de 2 små plast cupvingene på hver side i front. blir bare dritlei av å svare på usakelige kommentarer., har annet å gjør om dagene. viss dere som er ivrigst på å skrive i denne tråden også kan å lese så står det noe i begynnelsen der jeg bedde om at kun de som er intressert i å kjøpe bilen skulle skrive å komme med spørsmål.. å om bilen mangler 2 små plastbiter i fronten for å ha komplett gt optikk eller ikke det driter jeg mildt sagt i. bilen er både tøff å strøken å ser ut som den gjør på bildene. da får de som liker det kjøpe den..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...