Gå til innhold

Spesiell og strøken! 318is class2 selges NYE BILDER 17/12!

patricko
 Share

Anbefalte innlegg

Ble ikke alle classII biler levert med denne fronten altså?

Nesten lik GT fronten. Med lista under fangeren, gt hjørnene og brettet nederst

classiikl5.png

Class II ble levert med følgende frontspoiler fra fabrikk (delenr fra bildet ditt):

- M3-front med lister klips og skruer (del 1 + en haug småtterier)

- Evo-leppa (del 2)

- Class II/GT-"hjørnene" (del 3, h.s. og v.s.)

Altså nesten komplett GT-front, den mangler bare brettet som du kaller det, den justerbare GT-spoileren (del 28 ).

Og som selger har forklart så er ikke hans bil 100% komplett, da den mangler del 3 på begge sider.

Helt sikkert på det? Ble ikke Class II levert med den justerbare leppa/brettet som GT utgavene har, bare at leppa/brettet til Class II hadde kun II justeringsmuligheter (helt inn og helt ut) mens GT leppa/brettet har full justering? Er fangeren forsterket på Class II på samme måte som hos GT?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du skal vel ikke kjøre begge veier? tar fly opp ditt. tar noen øl med selger. sover godt hos han en natt og kjører videre? :twisted:
Jeg har aldri overnattet hos selger, eller hatt kjøpere liggende over hos meg, ikke kommer jeg til å begynne med noen av delene heller.
Class II ble levert med følgende frontspoiler fra fabrikk (delenr fra bildet ditt):

- M3-front med lister klips og skruer (del 1 + en haug småtterier)

- Evo-leppa (del 2)

- Class II/GT-"hjørnene" (del 3, h.s. og v.s.)

Altså nesten komplett GT-front, den mangler bare brettet som du kaller det, den justerbare GT-spoileren (del 28 ).

Og som selger har forklart så er ikke hans bil 100% komplett, da den mangler del 3 på begge sider.

Helt sikkert på det? Ble ikke Class II levert med den justerbare leppa/brettet som GT utgavene har, bare at leppa/brettet til Class II hadde kun II justeringsmuligheter (helt inn og helt ut) mens GT leppa/brettet har full justering?
Helt sikker. Dette bildet er en av tre tegninger ang. aerodynamikk i den lille ekstra instruksjonsboken som fulgte med M3 GT:

osodcehngu5bmtp1c5sc.jpg

Er fangeren forsterket på Class II på samme måte som hos GT?
Forsterkninger i GT-fangeren kjenner jeg ikke detaljene rundt så det tør jeg ikke svare på.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...