Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1700,- tror jeg clutchen kostet på Hellanor... Uansett. Jeg håper på et bud over 5000,- ellers blir det vanskelig for meg å selge med tanke på hvor strøken bilen er...

Jeg kan like gjerne plukke av vinterdekkene og selge de for 3000,- i stedet for å selge bilen for 3000,- !

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Oisann, blitt noen svar jeg ikke har fått med meg nå... Ingen ulyd i motor nei, men radiatoren er delvis smeltet (smått på 2 steder) og den er helt tom for vann. Kokte som bare det.. Men motoren starter og går. Toppen eller toppakningen kan være gått...

"hva skal til for å få skilter?"

-Det er skilter på bilen!

Skrevet

Jobber i Oslo, så jeg har ikke mulighet til å ta flere bilder eller ta i mot besøk for å se på bilen før lørdag eller søndag - hvis noen ønsker det! :) Brøttum er jo ikke så langt unna Elverum!

Skrevet
Oisann, blitt noen svar jeg ikke har fått med meg nå... Ingen ulyd i motor nei, men radiatoren er delvis smeltet (smått på 2 steder) og den er helt tom for vann. Kokte som bare det.. Men motoren starter og går. Toppen eller toppakningen kan være gått...

"hva skal til for å få skilter?"

-Det er skilter på bilen!

Hva med å tette/skaffe ny radiator og se om det er alt som skal til?

Skrevet

Det går ann det, ja. Men uansett har jeg ikke råd til å ha 2 biler. Så den må selges, om det blir for hbo 5000,- med en risiko, eller 12.000,- med fungerende motor får jeg se. Dersom jeg ikke får solgt bilen nå, forsøker jeg å reparere den for å selge den senere.

Skrevet

Selges fortsatt.. Har ikke fått et eneste bud som det ligger noe seriøst bak. Ingen som vil ha en rustfri og bulkfri E30 2-dørs?!

Skrevet

det der var slettes ikke verst pris, hadde jeg ikke kjøpt mitt vrak før i høst, hadde jeg nok kjøpt denne, som er langt mer strøken, og mye billigere.

Skrevet

Da har jeg fått et bud på 5000,- antar at det er av deg Waldez ? Bilen selges for 5000,- neste lørdag hvis jeg ikke får noen høyere bud. Så hvis noen vil ha bil gjelder det å slå til nå! Takk for meg.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...