316 Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 1700,- tror jeg clutchen kostet på Hellanor... Uansett. Jeg håper på et bud over 5000,- ellers blir det vanskelig for meg å selge med tanke på hvor strøken bilen er... Jeg kan like gjerne plukke av vinterdekkene og selge de for 3000,- i stedet for å selge bilen for 3000,- ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 okei! men da så : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 hva skal til for å få skilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 Hvordan vet du at motoren er havarert? Ulyder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 ikke selg fine bilen, en ny firer koster jo nesten ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håvadskar Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 5000kr!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 26, 2007 Forfatter Share Skrevet November 26, 2007 Oisann, blitt noen svar jeg ikke har fått med meg nå... Ingen ulyd i motor nei, men radiatoren er delvis smeltet (smått på 2 steder) og den er helt tom for vann. Kokte som bare det.. Men motoren starter og går. Toppen eller toppakningen kan være gått... "hva skal til for å få skilter?" -Det er skilter på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 26, 2007 Forfatter Share Skrevet November 26, 2007 Jobber i Oslo, så jeg har ikke mulighet til å ta flere bilder eller ta i mot besøk for å se på bilen før lørdag eller søndag - hvis noen ønsker det! Brøttum er jo ikke så langt unna Elverum! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 Oisann, blitt noen svar jeg ikke har fått med meg nå... Ingen ulyd i motor nei, men radiatoren er delvis smeltet (smått på 2 steder) og den er helt tom for vann. Kokte som bare det.. Men motoren starter og går. Toppen eller toppakningen kan være gått..."hva skal til for å få skilter?" -Det er skilter på bilen! Hva med å tette/skaffe ny radiator og se om det er alt som skal til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 27, 2007 Forfatter Share Skrevet November 27, 2007 Det går ann det, ja. Men uansett har jeg ikke råd til å ha 2 biler. Så den må selges, om det blir for hbo 5000,- med en risiko, eller 12.000,- med fungerende motor får jeg se. Dersom jeg ikke får solgt bilen nå, forsøker jeg å reparere den for å selge den senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2007 Selges fortsatt.. Har ikke fått et eneste bud som det ligger noe seriøst bak. Ingen som vil ha en rustfri og bulkfri E30 2-dørs?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2007 Flere bilder kan sendes på mms. Send meg nr ditt på PM så ordner jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 det der var slettes ikke verst pris, hadde jeg ikke kjøpt mitt vrak før i høst, hadde jeg nok kjøpt denne, som er langt mer strøken, og mye billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waldez Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Skal forbi Jømna på torsdag.Du har ingen som kan vise meg bilen der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2007 Da har jeg fått et bud på 5000,- antar at det er av deg Waldez ? Bilen selges for 5000,- neste lørdag hvis jeg ikke får noen høyere bud. Så hvis noen vil ha bil gjelder det å slå til nå! Takk for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg