iNthe Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Hehe stemningsbilde skeptisk til fronten ! tror jeg må knuse den i vinter slik at jeg kan kjøpe m3 front hehe var din spiller ja søppel sier jeg bare hehe pioneer er jo ikke søppel da.. han skal bytte til gamle typen dashbord i MORGEN takk.. vil ha dashbordet, liker best den nye typen jeg da.. hehe
Dirty Skrevet November 25, 2007 Forfatter Skrevet November 25, 2007 Burde bli bra det her ja, hadde den fargen på min gamle bil(R.I.P.).Med 328 motor burde det jo flytte seg også. Du har bytta til nye typen dashbord?, jeg bytter andre veien jeg, synes de uten airbag er mye penere. Planer om godkjenning og full pakke eller blir det bare å "kaste i" motor å driv? hehe skal bytte tilbake i morgen blir nok ikke fullpakke! Orker ikke det stresset! holder på å godkjenne en annen bil jeg har! 320is'n og det holder sannelig med det første! men hvem vet ! mulig jeg godkjenner den! mulig det blir 325 motor nå! har kommet over en billig en! men vi får se! mest lyst på 328 med 325 innsug ;=
Dirty Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Skrevet Desember 6, 2007 et lite stemningsbilde av hvordan den ser ut nå! begynner å ta form! kun fronlys og håndbrekk igjen + en liten eksos lekasje
Dirty Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Skrevet Desember 6, 2007 et lite stemningsbilde av hvordan den ser ut nå! begynner å ta form! kun fronlys og håndbrekk igjen + en liten eksos lekasje
Ad|oS Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Ser bra ut Er det ikke frontlykter på den nå? Ser jo slik ut... Skal du bytte dem så kjøp onepiece lykter Og for all del, få vekk det Gatebil-klistermerket!
Dirty Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Skrevet Desember 6, 2007 er noen orginale frontlykter på nå ja stemmer det. skal ha hellalykter hehe det skal vekk! den skjermen skal nemmelig lakkes
Ågedal Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Det er så jææævli rått medkromma m3 speil, kjell torgny
Dirty Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Skrevet Desember 8, 2007 Det er så jææævli rått medkromma m3 speil, kjell torgny Stemmer kim! derfor de skal av! men tar de ikke av før jeg har noen nye noen!
Ågedal Skrevet Desember 8, 2007 Skrevet Desember 8, 2007 Stemmer kim! derfor de skal av! men tar de ikke av før jeg har noen nye noen! Du kan kjøpe speila fattern har på zetoren ,jævli råe på bmw.3000spenn. avtale?
Dirty Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Skrevet Desember 9, 2007 Stemmer kim! derfor de skal av! men tar de ikke av før jeg har noen nye noen! Du kan kjøpe speila fattern har på zetoren ,jævli råe på bmw.3000spenn. avtale? haha! nei de er ikke strøkne! sånn ellers så har jeg å Inthe her på forumet, fikset alle lysene på bilen nå! venter bare på nye brekk deler fra koed
Mexos Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Stemmer kim! derfor de skal av! men tar de ikke av før jeg har noen nye noen! Du kan kjøpe speila fattern har på zetoren ,jævli råe på bmw.3000spenn. avtale? haha! nei de er ikke strøkne! sånn ellers så har jeg å Inthe her på forumet, fikset alle lysene på bilen nå! venter bare på nye brekk deler fra koed Hvor lå feilen?
Dirty Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Skrevet Desember 9, 2007 Stemmer kim! derfor de skal av! men tar de ikke av før jeg har noen nye noen! Du kan kjøpe speila fattern har på zetoren ,jævli råe på bmw.3000spenn. avtale? haha! nei de er ikke strøkne! sånn ellers så har jeg å Inthe her på forumet, fikset alle lysene på bilen nå! venter bare på nye brekk deler fra koed Hvor lå feilen? var lyktene som hadde feil med + og jord! så vi la alt opp på nytt! Har også Montert Diff Brems eller er ikke ferdig! måtte stikke på jobb kl 5 men i morgen blir det prøve spinning hehe
Dirty Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Skrevet Desember 11, 2007 Vis noen har en 325/328 motor med alt ! har jeg en cross 98 model 125cc suzuki rm nytt stempel for 10 timer siden. trenger nytt bakdekk og drev!
Dirty Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Skrevet Desember 19, 2007 Ja da Har det ikke blitt jobbet så fryktelig med prosjekt i det siste! vurderte å selge! men fant ut jeg gjør den ferdig først! med Eu lakk osv. får vel endel mer får den da! får bilen er i godstand men sånn ellers så er diffen kommet på! og ja den sperrer bra er også blitt montert nye foringer til stabstaget bak + tettet eksoslekasjen. det er også nye bremseskiver bak + ny hardykobling , hadde en ny liggende så byttet den! lurt å ha det på stell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå