Dirty Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Skrevet Desember 21, 2007 husk å etterfylle olje på sperra! Stemmer! den blir byttet nå snarest må bare bli litt varmer. orker ikke ligge ute i 15 kalde
Dirty Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Skrevet Desember 30, 2007 Da var den ute av garasjen, Brekket låser bra! bremsene er luftet og endel små dill er fikset! og ja den sperrer enda bra hehe
Dirty Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Skrevet Desember 30, 2007 Yes. Her er noen nye bilder. Og ja! den sølv nettingen skal av. sto på fangeren når jeg kjøpte den! skal jo M fanger på ligger i garasjen klar te lakk
Dirty Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Skrevet Desember 31, 2007 Ble det ikkeno salg ? nah! gjør den ferdig
ingard Skrevet Desember 31, 2007 Skrevet Desember 31, 2007 Ser bra ut Er det ikke frontlykter på den nå? Ser jo slik ut... Skal du bytte dem så kjøp onepiece lykter Og for all del, få vekk det Gatebil-klistermerket! Der er jeg ikke mye enig. Alt i ett, ebayløsning ser litt jalla ut. Bedre å holde orgininal utseende med AE.. Og mørke blinklys.
Dirty Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Skrevet Januar 3, 2008 enig med Ingard, nå er 2 nye traværsforinger byttet
DANI Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 sr good ud dette bare få av crom speilå og piffa den opp litt så funke d sikkert. kjenner du til seifart på hille?eg har hytta der ude komme sikkert ned over når d begynner å bli litt +grader så kan eg jo komma å blåsa dåkkår me 320èn min hehe
Dirty Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Skrevet Januar 4, 2008 Vet henne det er ja min familie heter Hille til etternavn
DANI Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 hehe akkorat!jaja mandal e jo ein liden plass så eg ser deg sikkert t sommeren.
iNthe Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 du blir nok langt merke til dani.. i mandal kjenner alle alle som kjører bmw.. så en ny bil med nytt skiltnummer blir lagt merke til
Ågedal Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 KAN DU KOMME Å HENTE BILEN FØR JEG GRAVER DEN NED??!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå