Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt at Xenon pærer bruker lang tid på oppstart? og hvor lang tid bruker det å ta? synes det tar lang tid på bilen min.

Skrevet

Ja, de blinker jo strekt med en gang de skrus på. Så lyser de sterkere og sterkere.. Så tar litt tid, men tja hvor lang tid hvet jeg ikke.. kanskje 15-20sek..

hvor lang tid bruker din da?

Skrevet
Er det normalt at Xenon pærer bruker lang tid på oppstart? og hvor lang tid bruker det å ta? synes det tar lang tid på bilen min.[/quote

Er det en eller begge sider det er jo en tenner pr.lyspære men på min bil tar det vel 2 til 3 sekunder :D:D

Skrevet
Er det normalt at Xenon pærer bruker lang tid på oppstart? og hvor lang tid bruker det å ta? synes det tar lang tid på bilen min.[/quote

Er det en eller begge sider det er jo en tenner pr.lyspære men på min bil tar det vel 2 til 3 sekunder

Skrevet

hmmmmm, jeg har vurdert å sette inn xenon i fjernlysene, men hvis xenon har lang oppstartstid kan det vel bli skummelt på noe vis ?!?! hvis lysa ikke lyser skikkelig før etter 5 sek

Skrevet

Eg har ikkje tatt tiden, men det tar fort 6-7 sekunder før eg har full styrke på lysa mine. (ettermontert i fjernlysa)

Når eg skrur av lysa pga møtende biler og skrur dei på igjen etterpå, har eg full styrke med ein gang.

Skrevet

Men slukker nærlysene når fjernlys står på da? Det gjør de ikke på min andre bil, der er nærlysene på sammen med fjernlys. Jeg vet ikke effekten disse pærene trekker, men er det ikke rundt 35W?

Skrevet
Men slukker nærlysene når fjernlys står på da? Det gjør de ikke på min andre bil, der er nærlysene på sammen med fjernlys. Jeg vet ikke effekten disse pærene trekker, men er det ikke rundt 35W?

Nærlysene slukker vel ikke når fjernlys er på, sånn er det på både E34 og E39, sikkert andre også, dette er jo pga at de fleste Bmw'er har separate lykter for nær og fjernlys

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...