jon///M Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 jeg har en e34 med m50b25 og automat. vurdere da og bygge om til manuel, hal funnet en e36 325 med manuel, vil denne girkassen passe på min e34? og vil utvekslingen på den girkassen stemme overens med manuel kassen som er levert på m50b25 e34 orginalt? vurdere også og overhale motoren hvor kan jeg få kjøpt nye pakninger og lager, smidde stempel, råder? vil også diesel veiven passe rett i blokka, vurderer turbo bygg etter hvert så jeg tenkte at hvis jeg først skal overhale motor tenkte jeg og klarjøre den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 girkassen vil passe tror jeg.. men tror du må bytte svinghjul til manuelt.. automatkassen har noe lavere utveksling enn manuell mener jeg å være borti.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet November 21, 2007 Forfatter Share Skrevet November 21, 2007 ok, takker. men vis jeg bruker kassa fra 325en å mellomaksling å dif fra e34 m20b20, vil jeg få noen lunde samme utveksling som på e34 m50b25 org? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 skulle tro det ja.. forutsatt at diffene fra b20 og b25 har samme utveksling. og kassen fra 325 har samme utveksling som 525.. eller at korte/lange gir, blir tilsvarende som 525 er org pga stor/lav omdreining på diffen.. om du sjønner? men skulle da tro at det er samme utveksling kassene til 325 og 525man.. jeg vet/mener å huske at 325 gikk til 160på 3gir? spørsmålet er om noen vet hvor langt en 525går.. men mellomaksling og diff fra 525en din tror jeg du kan bruke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 det er samme girkassen husk å sett i leiet i enden av veiven, den som girkasseakselen går inn i, den er der ikke på en automatmotor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå