///Magnus Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Tenkte på "bmwmsport" siden det står at han er degradert til passasjer i avataren hans. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Gratis med rå bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Bare og begynne å spare gjennom vinteren til noe slikt noe da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Sinnsykt morsom bil. Har bare kjørt 2,2 literen men selv denne var nok til at jeg ble oppringt av politiet etter noen timer. Synes AC felgene er de definitivt tøffeste. Men likte de som står på bilen nå også. Kanskje potensielle vinterfelger med tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Tenkte på "bmwmsport" siden det står at han er degradert til passasjer i avataren hans. Stemmer nok det... Begynner å bli ei stund sia nå riktignok, så ser snart lyset i enden av tunnelen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 Sinnsykt morsom bil. Har bare kjørt 2,2 literen men selv denne var nok til at jeg ble oppringt av politiet etter noen timer. Synes AC felgene er de definitivt tøffeste. Men likte de som står på bilen nå også. Kanskje potensielle vinterfelger med tiden? Det høres bra ut!! som sagt så har jeg aldri kjørt Z4. Gleder meg til helga nå!!! Hehe bare 6 dager igjen så skal jeg nok få testa den litt i tyskland. Må nok passe meg litt når jeg kommer til norge ja... Gardina har lett for å gå ned. Org. hjula ser jo ganske bra ut ja, men har lyst på 19". et annet problem med bmw org hjul er at de aldri bygger langt nok ut.. gjør alt for lite av seg når de sitter så langt inn. Kan jo selvfølgelig sette på spacere men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Jeg tror nok jeg er litt sjalu nå Z4 er en av de peneste bilene BMW har laget. Jeg foretrekker coupen men roadstern er ikke helt borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 Synes nok også at coupeen er hakket råere, men den er nok for ny og dyr for meg enda. Men hadde det vært coupè å få tak i i samma prisklassen så hadde jeg nok kjøpt det, selv om det er herlig med cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 Har stått mye i BMW butikker i tyskland og bare glodd på coupeen. Det er så utrolig mange herlige linjer som bare faller på plass og skaper noe så rått og vakkert! blir aldri lei av å studere den bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 bbs ch er ganske kule på den bilen men denne er ikke senket og da blir den litt høy synes jeg. m6 er jo ganske fett det også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 tror nok jeg heller mest mot BBS CH. synes min ser noe lavere ut enn den på bildet. min har M-tech understell, men veit ikke om den er senket ytterligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 den første bilen har ikke sportsunderstell så den er 15mm høyere en det din da er! Kan jo også hende din er senket enda mer også! autogrip hadde tilbud på noen bbs felger bare å ringe de! Hadde noen som var lett brukt og mange nye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 Ellers så selger jo tirerack BBS CH felger for 500$ stk nå. En liten båttur med jetcarrier så har du den beste prisen tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 Gratulerer med Z bil. Gå for ACS produktene, så får du kvalitet og noe spesielt. Synd coupèn er så dyr ja... lyst på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2007 Da var bilen i hus!! Kom hjem kl 3 i natt. Fy feite for en bil er blitt helt forelska.. ikke mye morro å skulle sette den på lager nå Men men får pusse og kose meg hele vintern. Blei skikkelig fornøyd med alt. Motoren er overaskende sterk over hele turtallsområdet og det er ikke noe problem å ligge i 6. gir i 70 - 80 i ca 1250o/min. dette gir også et overaskende lavt forbruk. Hadde 0.95 i snitt på autobahn med hard kjøring og 0.76 fra rødby i danmark og hjem. Fikk testa litt på autobahn. hadde den i 245 på tellern, men torde ikke tyne mer da jeg kjørte på vinterhjul og hadde sterk sidevind. Skal ut å vaske etterpå, så skal se om jeg får tatt noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå