Gå til innhold

NY Bil!! Denne gangen ble det Z4 *Nye bilder på side 6*

Truls 87
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sinnsykt morsom bil. Har bare kjørt 2,2 literen men selv denne var nok til at jeg ble oppringt av politiet etter noen timer. Synes AC felgene er de definitivt tøffeste. Men likte de som står på bilen nå også. Kanskje potensielle vinterfelger med tiden?

Det høres bra ut!! som sagt så har jeg aldri kjørt Z4. Gleder meg til helga nå!!! Hehe bare 6 dager igjen så skal jeg nok få testa den litt i tyskland. Må nok passe meg litt når jeg kommer til norge ja... Gardina har lett for å gå ned.

Org. hjula ser jo ganske bra ut ja, men har lyst på 19". et annet problem med bmw org hjul er at de aldri bygger langt nok ut.. gjør alt for lite av seg når de sitter så langt inn. Kan jo selvfølgelig sette på spacere men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nok også at coupeen er hakket råere, men den er nok for ny og dyr for meg enda. Men hadde det vært coupè å få tak i i samma prisklassen så hadde jeg nok kjøpt det, selv om det er herlig med cab :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stått mye i BMW butikker i tyskland og bare glodd på coupeen. Det er så utrolig mange herlige linjer som bare faller på plass og skaper noe så rått og vakkert! blir aldri lei av å studere den bilen.

p1dz6dv3qyghgem0aes7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilen i hus!! Kom hjem kl 3 i natt.

Fy feite for en bil er blitt helt forelska.. ikke mye morro å skulle sette den på lager nå:P

Men men får pusse og kose meg hele vintern.

Blei skikkelig fornøyd med alt. Motoren er overaskende sterk over hele turtallsområdet og det er ikke noe problem å ligge i 6. gir i 70 - 80 i ca 1250o/min. dette gir også et overaskende lavt forbruk. Hadde 0.95 i snitt på autobahn med hard kjøring og 0.76 fra rødby i danmark og hjem.

Fikk testa litt på autobahn. hadde den i 245 på tellern, men torde ikke tyne mer da jeg kjørte på vinterhjul og hadde sterk sidevind.

Skal ut å vaske etterpå, så skal se om jeg får tatt noen bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...