AC Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Ka hette dei felgane dine? vet du dim og innpress?
SteffenM2 Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 vet du dim og innpress? Lese litt å er ikke dumt! (9,5*18 et 20)
AC Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Lese litt å er ikke dumt! ja,ja... fikk ikkje med meg det i farten
SteffenM2 Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Lese litt å er ikke dumt!ja,ja... fikk ikkje med meg det i farten er ikke alltids lett Var ikke frekt ment eller noe, var igrunn veldig stressa da jeg skrev innlegget, beklager hvis du tok det som frekt svart eller noe!
Glenno Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Om en dreier bort på felgen innbiller jeg meg at det kan subbe demperne jeg men? Håper det er greit låner tråden litt. Hva betyr "Do not mount on 16.5 inch rims? (står på dekkene mine). Tenkte først på senterringer men omgjort i mm kan det jo ikke være dette.
PIIIPower Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Om en dreier bort på felgen innbiller jeg meg at det kan subbe demperne jeg men?Håper det er greit låner tråden litt. Hva betyr "Do not mount on 16.5 inch rims? (står på dekkene mine). Tenkte først på senterringer men omgjort i mm kan det jo ikke være dette. I noen regioner (veit ikke om det er USA eller Asia) får man 15,5inch og 16,5 inch felger, istede for 15 og 16.. Er vel for å holde kundene til spesifike dekk merker tenker jeg.
Glenno Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Ok takker så mye for opplysningen PIIIPower
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå