opt Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Jeg donerer en nyre og den venstre balla mi:) En sånn en? Hva med bilde av den venstre balla da? har jeg ikke lyst til å se du kan jo prøve å kreve penger av kommunen for snørydding i nabolaget, kanskje litt vanskelig å montere sandstrøer bak da hadde vel vært mindre pent også. hvis du skyter i et par hundre rallypigg pr bakdekk får du litt bedre grep Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 ball nr 1 der du vill gi vekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Fet bil og fet lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 jeg har tatt av fronten min, pga kunne ikke kjøre fortere en 30km/t, kjørte jeg fortere såg jeg ingenting, var bare en kvit vegg frammom bilen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Gleder meg til å komme til Trondheim når jeg ser den filmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 synes det er greit med snø på sideveier:P men hater att det skal ligge over alt på e6... og omkjøringsveien og okstadbakken! klarer jo ikke kjøre fra noen lengre! spøler bare uansett hva... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kai Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 e da min bil d der. ska du betal bil`n snart eller? når du har betalt e deinn din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 Si meg, holder spoiler ol forran? El blir det mye repp på sprekker osv i løpet av vintern? Hehe. Ang al snøen i fronten er ikke det bta heller, hva med kjøling til radiator? Alt er jo pakka inn i snø her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå