oddgeir86 Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Er vel opp til hver enkelt å lese trådene eller ikke...tydeligvis noe som fenger deg da,siden du først leser her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Er vel opp til hver enkelt å lese trådene eller ikke...tydeligvis noe som fenger deg da,siden du først leser her Ser jo på bilene, men absolutt hver tråd angående Automote biler ender med å bli en stor diskusjon om hva som er bra og dårlig med Automote og om de er flinke osv. Står jo akkurat det samme i alle trådene deres, er bare bilene som er ulike. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Forsåvidt enig med deg mexos. Men er alltid spennende å se om det er noen likanes biler som dukker opp når det kommer en ny tråd syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet November 30, 2007 Forfatter Share Skrevet November 30, 2007 Hvis bilene fra automote er uønsket fra forumet så MÅ jeg ikke legge ut bilder.. Syns bare det er sunt og morsomt å diskutere bil og vise frem bilder av bilene som ruller ut derfra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Hvis bilene fra automote er uønsket fra forumet så MÅ jeg ikke legge ut bilder.. Syns bare det er sunt og morsomt å diskutere bil og vise frem bilder av bilene som ruller ut derfra.. Bilene er ikke uønsket fra min side ihvertfall. Jeg bare skrev et innlegg som et hint om at det kanskje er på tide å slutte å diskutere Automote opp og ned og heller diskutere på bilene Så lenge smaken er forskjellig blir man ikke enig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 hehe.. Greia er vel å få bilen kjørbar daglidags og pen. Sånn som cabben så ut var ikke den mye kjørbar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erl1d Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Er jo forskjellige smaker og ha en bil som ikke er ut som alle andre vil ikke nødvendigvis si att edkommende "skriker" etter oppmerksomhet eller går med ett lys over seg som noen påstår.. Hehe..var jeg som skrev det, men jeg mente ikke at de som kjører slike biler skriker etter oppmerksomhet, men mer det at i en slik bil må du være klar for å få MYE oppmerksomhet Vanskelig å ikke snu hodet når en slik kjører forbi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet November 30, 2007 Forfatter Share Skrevet November 30, 2007 hehe.. Greia er vel å få bilen kjørbar daglidags og pen. Sånn som cabben så ut var ikke den mye kjørbar Luftunderstell.. 2 sek. 20 cm høyere.. tipper jeg kunne kjørt på mer ujevn vei enn deg med 21 cm over bakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Nei for f... Legg ut bilder.. Liker å se "garasjen" te automote.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 Denne likte jeg...men er redd den blir herja med. Jeg ser for meg badlook panser her? Siden det er tatt av så sveiser dere sikkert noe på det.. Synes bilen var tøff slik den står nå jeg. Er det en 318? Hellakkert? Likte baklyktene...hmmmm..er det bare lakka med transparent lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2007 Denne likte jeg...men er redd den blir herja med. Jeg ser for meg badlook panser her? Siden det er tatt av så sveiser dere sikkert noe på det..Synes bilen var tøff slik den står nå jeg. Er det en 318? Hellakkert? Likte baklyktene...hmmmm..er det bare lakka med transparent lakk? Usikker på hvor godt eier kommer til å ta vare på bilen, men får håpe den blir behandla bra.. Bilen har vært hellakkert og har hatt en liten frontskade, derfor er panseret av.. Så det blir nok ikke badlook her, selv om det hadde vært tøft. Blir bygd det kunden betaler for.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2007 Nytt bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 Hva slags lykter er det på den gaasen? mulighet for å ta ett bilde av de "på"... Tenker da spes på angel eyesene.. Fin bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 Hvis bilene fra automote er uønsket fra forumet så MÅ jeg ikke legge ut bilder.. Syns bare det er sunt og morsomt å diskutere bil og vise frem bilder av bilene som ruller ut derfra.. Synes du skal pøse på med bilder Bilene deres er noe utenom det vanlige og jeg mener det er sunt og se noe annet enn kun M-Tech Og må si at touringen er fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2007 Hva slags lykter er det på den gaasen? mulighet for å ta ett bilde av de "på"... Tenker da spes på angel eyesene.. Fin bil.. FK lykter tror jeg faktisk.. De er hele med blinklys så en slipper å tenke på passformen mellom de og lyktene.. Vet ikke om det blir noen flere bilder. Tror kanskje den ble henta i helga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå