fre Skrevet November 23, 2007 Skrevet November 23, 2007 CSL var den første E46en som kom med LED-baklykter, men de andre coupéene fikk vel også de samme etterpå? De kom i 03/03.. og med facelift.. ikke med CSL.. og de er helt like på 316...
morteym Skrevet November 23, 2007 Forfatter Skrevet November 23, 2007 Ja ok, men om vi sier csl-lykter så ingen tvil om hvilke lykter det er iallefall =) Har sett replikas av disse led-lyktene som ikke har samme mønster. De har noen på www.modbargains.com som jeg tror er veldig bra. Koster bare litt over 2000kr med frakt og moms hit mener jeg.
fre Skrevet November 23, 2007 Skrevet November 23, 2007 Ja ok, men om vi sier csl-lykter så ingen tvil om hvilke lykter det er iallefall =)Har sett replikas av disse led-lyktene som ikke har samme mønster. De har noen på www.modbargains.com som jeg tror er veldig bra. Koster bare litt over 2000kr med frakt og moms hit mener jeg. Om vi sier LED eller Diode, så vet man hva man mener. Er vel de færreste som har sett en CSL annet enn på bilder Facelift-lykter kalles det vel i det daglige.. og det er best å kjøpe org!
MF DUFF Skrevet November 23, 2007 Skrevet November 23, 2007 Ser det står 03/03 på GS når jeg søker på dele nummer på min også... De første CSLene kom vel ikke før i April/Mai. Min ble bygget da.
morteym Skrevet November 23, 2007 Forfatter Skrevet November 23, 2007 Rett skal være rett (har nå redigert første posten så ingen skal føle seg lurt). Ja, orginalt er ofte det beste (og dyreste), men jeg føler meg ganske trygg på disse lyktene. Men det får vi jo se =) Kan se beskrivelsen på siden der.. tror ikke de skryter på seg kvaliteten heller fordi de har såpass mange kunder fra e46fanatics.com at det ville undergravd seriøsiteten ganske fort.. http://www.modbargains.com/product.aspx ... hts_E46_PR
fre Skrevet November 23, 2007 Skrevet November 23, 2007 Ser det står 03/03 på GS når jeg søker på dele nummer på min også... De første CSLene kom vel ikke før i April/Mai. Min ble bygget på den tiden. Selvsagt. Jeg tuller ikke. 03/03 kom disse lyktene. Coupe og Cab.
fre Skrevet November 23, 2007 Skrevet November 23, 2007 Kan være lurt å kjøpe uorg, da det er mer som må skiftes/kodes på org
morteym Skrevet November 23, 2007 Forfatter Skrevet November 23, 2007 Jeg vet det har vært mye tull med diverse lykter fra ebay med kobling og passform, det samme gjelder spesielt replika av csl-bakluke når det gjelder passform, ikke ferdigdrilla hull osv. Men de hevder at vorsteiner som selges nå er nøyaktig kopi/avstøpning av orginalen og garantert passform.
MF DUFF Skrevet November 23, 2007 Skrevet November 23, 2007 @morteym: Koding og slikt kan jeg ordne til en bra pris for deg... Men jeg er litt for orginal deler jeg da. Hadde du M speil? Husker ikke det...
morteym Skrevet November 23, 2007 Forfatter Skrevet November 23, 2007 MF DUFF: Det var bra, men skal ikke være nødvendig med koding i følge de på disse lyktene.. Har ikke M3-speil, alt er orginalt på bilen min.. Kjenner du noen som lakkerer eller skrur for den saks skyld?
MF DUFF Skrevet November 23, 2007 Skrevet November 23, 2007 Ja kjenner masse folk og et par stk som er ganske dyktige på lakk. Du MÅ bytte ut de grusome "pallene" som henger på dørene kan ikke fatte at BMW kan lage så fæle speil.
morteym Skrevet November 23, 2007 Forfatter Skrevet November 23, 2007 Har hatt bilen i over fire år nå, og innen jeg har fått råd til å gjøre det jeg vil med den så har jeg lissom lyst på noe nytt. Når det gjelder m3-speil så vil jeg ha orginale (er ikke de sinnsykt dyre?), eller så må jeg finne noen replika som har samme fasongen. Har sett replika som bøyer mer oppover slik som m5-speila og det ser dumt ut.
MF DUFF Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Jeg kjenner en som hadde de "oppover" speilene mener han fant ut at han hadde sedan speil på en coupe eller no slikt... Jeg kan jo skjekke på pris for deg når jeg er i USA nå. Her hjemme er det vel ca 4000 per speil hvis du vil ha orginale...
morteym Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 Jeg skal høre på e46.com hva de koster på bmw der.. Tror speil koster rundt 6k her, men det er helt uaktuelt hvis jeg skal selge bilen til fordel for m3 til året. Men hvis jeg finner ut at jeg skal drøye til 2009 så setter jeg på csl luka sålenge tenker jeg og da burde jeg vel oppgradert speila. Fant disse til $430 da: http://www.mileoneparts.com/partlocator ... logid=4462
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå