Søreng Skrevet November 23, 2007 Skrevet November 23, 2007 Skal og se på E46 til helgen.. Og lurer på om det er noe annet enn det vanlige som rust på panser og bakluke? Bilen er en 99 modell (coupe) hvis det har noen innvirkning!? Håper på kjappe svar.. Og til de som sier bruk søk funksjonen, gjorde det, men fant ingen nyttige til akkurat dette! Mvh Andreas
en325ic Skrevet November 23, 2007 Skrevet November 23, 2007 vindus mekanisme, service hefte, spør om han har hatt problem med airbag lampe! sittebelastnings senor i pass sete denne har en teldens å ryke etter luringer har sotte kneet i sete! kommer ikke på mer i farta. eventuelt lytt på lyder i fra motor! ved rusing å kjøring
morteym Skrevet November 23, 2007 Skrevet November 23, 2007 Sjekk at servicer er utført til rette intervaller, sjekke at det er den nye typen bærekuler (det var en garantisak, ellers koster det rundt 8k å bytte).
Søreng Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 Hvordan får jeg skjekket om det er den nye typen bærekuler.. Har hørt det med forstillingen på disse bilene! Hvordan skjekker jeg dette lettest?
en325ic Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 jekk bil opp å rist sideveis i dekket kjenn etter slakk en rister å en kjenner på kula!
morteym Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Du kan spørre eieren, og om han har papirer på når det ble byttet. Jeg samler på mine kviteringer i en perm. Vet ikke om det står i serviceheftet, men jeg mener historikken på bilen er lagra i systemet hos bmw. Hvor langt har bilen gått da? Bærekulene var en utvidet garantisak (80k km eller 5 år). Hvis bilen ikke har bytta disse og den har gått 100k, så er det sannsynlig at du vil få den kostnaden. Du kan se det på bærekulen/lenkarmen om det er den nye typen, men jeg vet ikke forskjellen.
Søreng Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 Ok.. Takk for info.. Vet ikke om jeg får sjangs til å jekke opp å se.. Må nesten bare spørre selger! Bilen har gått 112.000, men det er komplett servicehefte.. Bilen ble også eu.godkjent for 2 mnd siden uten feil! Men skal skjekke bilen grundig for rust og andre ting, håper det blir et bra kjøp
Magge Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Ikke glem å sjekke dørene. Sjekk på insiden hvor det er tettning langs kanten
Søreng Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 Stemmer.. Skal prøve å finne en magnet å ha med.. Er ofte en grei måte å skjekke om det er usynlig rust på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå