Gå til innhold

Uheldig på banen.

RoaldJ
 Share

Anbefalte innlegg

Han hadde nok glatte dekk, veibanen var våt, han var for hard på gassen, og høyre frem (kanskje også bak?) hjul var uttafor veien, av den grunn ble han trukket av banen og fikk en saftig sladd rett inn i bushen..

Det er min oppfatning.

Han kunne unngått det hadde han vært litt kjappere på spakene, eller ikke overdrevet dette med å ligge lengst mulig inn i svingen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det ser ut som han hekter høyre forhjul på kanten av veien samtidig som han akselererer, men ser ut som det burde ha vært mulig å retta opp ja. har opplevd det samme mange ganger, på GT4 vel å merke :lol:

han andre er jo bare en idiot, får som fortjent :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner heller ikke at han ikke reagerer mer enn han gjør. De fleste får en feeling da bilen begynner å overstyre og gjøre instinktivt en kontra med rattet. Han virket rett å slett paralysert. Kanskje i drømmeland etter en bra rundetid/bra tangering eller en sladd.. hvem vet.

Ser ut som han toucher curben og bringer bilen ut av ubalanse. Curben er skummelt da det er vått! Er i tilegg banen "riktig" dosert (noe jeg har vanskelig for å se av filmen) skal det lite til.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Curben ser ut til å ligge på en liten kul. Han girer akkurat midt i svingen når høyre hjul er på curben, samt bakenden blir pittelitt lettere akkurat når han girer da han går over den lille kulen som fører til sladden. Rart han ikke reagerte mer enn han gjorde! Men det er nok noe helt annet å sitte bak rattet der enn å se filmen på pc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...