PenguiN- Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Hei alle sammen Jeg satt å kjeda meg og tenkte at jeg skulle prøve noe jeg aldri før har prøvd..Photoshop. Jeg hentet fram bilder som var tatt med min 2MPX mobil (!) og det første jeg tenkte var at jeg måtte få til å gjenskape fargen som bilen egentlig har.. Etter 2-3 timer er dette resultatet: 1: SMC D 19" ca..(skal kjøpe i morgen..tror jeg?) Sota rutene enda litt til Endret fargene litt "Hamann skjørt" 2: Litt vanskeligere.. Greide på en eller annen måte og brushe / viske meg fram til en slags "modell bil" look på bildene...kult her står det ca 18" Rial Daytona felger litt lavere skjørter og litt mer soting.. 3:samme som forrige egentlig.."modell bil" look, forsterkede farger og sotet frontrute Fargene på bildene stemmer mye mer enn di originale pga råtten kamera, så var fint å se at jeg fikk fargen til å se mer "real" ut i forhold til hvordan bilen faktisk ser ut... Jo mer jeg ser på det jo mer gleder jeg meg til i morgen da jeg skal kjøpe SMC felgene (9x19 bak, 8x19 forann)...Men lurer på om 19" vil se mindre ut enn PS modden min? takk for at dere stakk innom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 ja det må jeg si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Meget pen bil du har PenguiN- ;) Kunne hatt før og etter bilde, så vi kunne sett hva du har gjort;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Det siste bildet var skikkelig pent synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Rå felger på bilde #1! Gå for dem Tror ikke 19" blir helt like stort som dette, men blir nok pent uansett. Rutene bør forresten være sota like mye etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Hvis dette er første gang må jeg si at du er ett naturtalent Hvordan "brushet" du frem modellbil-looken? Meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 24, 2007 Forfatter Share Skrevet November 24, 2007 Takk folkens, er godt fornøyd siden det er første gangen, men ikke siste:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 modellbil-looken var jævli kul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Du har en skeiv bakfelg på bilde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 24, 2007 Forfatter Share Skrevet November 24, 2007 hehe, skjev og skjev fru blom ^^ knut_olestad, ja, er godt fornøyd med den ser nesten ut som en liten modell bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Hvordan klarer du å Brushe sånn at du får en blørete bakgrunn men fremhevet bil? Sinnsykt tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Dette ble jo veldig bra! Pen bil du har kjøpt deg. På bildet fra Statoil ser det ut som om bilen ikke har gummi på bakfelgen, ellers var du jo veldig flink! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 24, 2007 Forfatter Share Skrevet November 24, 2007 Takk takk! snes, som sagt, første gangen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Så veldig bra ut dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå