antiloop Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Nei, har ikke det. Men har jo sett at Dybvik og andre har reklamert med bolt-on til E39 og E46. De settene Dybvik har er de samme som du har Gunnar
Gunnar Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 antiloop, Er det ikke JSM han har? Antar forsåvidt det også er akkurat samme greiene, er jo stort sett likt alt det Xenon-greiene, inkl. Hella/Bosch, men trodde han hadde spesialholdere til E39/E46.
Amzoch Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Mener også jeg har sett di har pære med samme holdere som orginal pæren har. (det støpsle.) Jeg har FK lykte så der er det vanlig H7 sokker.. ok meg 10 min å montere på nærlysan.. samme på fjernlysan.. gla jeg slapp å plages --- før hos meg va det plug and play.. kunne ikke vært letter..
Dag Thomas Skrevet November 26, 2007 Forfatter Skrevet November 26, 2007 Mener også jeg har sett di har pære med samme holdere som orginal pæren har. (det støpsle.) Jeg har FK lykte så der er det vanlig H7 sokker.. ok meg 10 min å montere på nærlysan.. samme på fjernlysan..gla jeg slapp å plages --- før hos meg va det plug and play.. kunne ikke vært letter.. Hadde jeg fått med sokkler som var identiske som de originale hadde det vært plug and play. Noe jeg tenkte på: Hvordan bytter man pæra? Er jo ledning som går ut ifra xenon pæra. Får man pærer med ny ledning eller er det jeg som er helt på jordet her?
Amzoch Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 aldri byttet di.. men du må jo bytte pæra m/lednigna til ballastan.. alt det er jo en enhet.. går ¨pæra så bytter jeg alt.. får det så billig uansett
Dag Thomas Skrevet November 26, 2007 Forfatter Skrevet November 26, 2007 aldri byttet di.. men du må jo bytte pæra m/lednigna til ballastan.. alt det er jo en enhet.. går ¨pæra så bytter jeg alt.. får det så billig uansett Sant nok Noen som veit hvor lang levetid det er på disse pærene?
Amzoch Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 nei vetje helt.. men trur man kjøre lenge med det..
Champ Skrevet November 27, 2007 Skrevet November 27, 2007 jeg vurderer å ettermontere Xenon i fjernlysa på min E36, noen som vet om jeg får ferdig tilpassa eller om jeg faktisk må gjøre en masse tilpassing for at det skal funke ? har sett på en del sett og noen sier man må tilpasse og andre sier dem passer rett inn, whats the deal ?
antiloop Skrevet November 27, 2007 Skrevet November 27, 2007 antiloop, Er det ikke JSM han har? Antar forsåvidt det også er akkurat samme greiene, er jo stort sett likt alt det Xenon-greiene, inkl. Hella/Bosch, men trodde han hadde spesialholdere til E39/E46. Godt mulig han også har JSM men det var Kingwood sett jeg kjøpte av han..
Gunnar Skrevet November 27, 2007 Skrevet November 27, 2007 Ser det finnes minst to typer spesialsokler til E39..
2mMy Skrevet November 27, 2007 Skrevet November 27, 2007 mhm, er 2 stk! kjøpte den ene varianten før jeg var klar over det! passet dårlig! og passet likevel ikke til billigkittet mitt fra ebay heller så!
Kjennern Skrevet November 27, 2007 Skrevet November 27, 2007 På E39 facelift passer dette settet på fjernlys http://xenon-trading.no/shop/product_info.php?products_id=185 Her var pære og pæreholder 1 enhet. Måtte ikke lime de sammen eller noe i den dur. De var litt harde å presse på, så jeg tok bare å pussa litt vekk plast på sporet som skal inn i låsen på lykta Jeg måtte ikke modifisere pære eller lykt med tanke på lednings nettet. Passet rett inn. Satte bare inn en slik "motstand" for å unngå Check control varsel hele tida.
Dag Thomas Skrevet November 27, 2007 Forfatter Skrevet November 27, 2007 Gunner: Den første som er avbildet passer ikke på e39 facelift. Nr. 2 ser faktisk lik ut som den originale holdern.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå